شایعه: بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 در Gamescom 2019 حضور دارد


شایعه: بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 در Gamescom 2019 حضور دارد

مدت زمان زیادی از انتشار نسخه اول این بازی می‎گذرد و حال شواهدی مبنی بر معرفی شدن بازی S.T.A.L.K.E.R 2 در مراسم Gamescom مشاهده شده‎اند. به نظر می‎رسد که روند توسعه بازی S.T.A.L.K.E.R 2 با مشکلات زیادی رو به رو بوده است. ولی در ماه مه 2019 کمپانی GSC Game World که وظیفه توسعه این بازی را بر عهده دارند عنوان کردند که دنباله بازی S.T.A.L.K.E.R. که...

مدت زمان زیادی از انتشار نسخه اول این بازی می‎گذرد و حال شواهدی مبنی بر معرفی شدن بازی S.T.A.L.K.E.R 2 در مراسم Gamescom مشاهده شده‎اند.

به نظر می‎رسد که روند توسعه بازی S.T.A.L.K.E.R 2 با مشکلات زیادی رو به رو بوده است. ولی در ماه مه 2019 کمپانی GSC Game World که وظیفه توسعه این بازی را بر عهده دارند عنوان کردند که دنباله بازی S.T.A.L.K.E.R. که در سال 2007 منتشر شده است بار دیگر روند توسعه را آغاز کرده است و به احتمال زیاد این بازی در سال 2021 منتشر خواهد شد. بعد از اطلاعیه ذکر شده دیگر هیچ خبری از این بازی منتشر نشد و به همین دلیل هیچکس نمی‎داند این بازی اکنون در چه مرحله‎ای از توسعه قرار دارد.

ولی به نظر می‎رسد که اوضاع برای مدت زیادی به این منوال نباشد. یکی از کاربران وبسایت ResetEra اعلام کرده است که «دنیس رودوی» (Denis Rudoy) که یکی از طراحان مراحل بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 است تصویری از خود را در حالی که تیشرتی با نوشته S.T.A.L.K.E.R. 2 به تن دارد در فضای مجازی منتشر کرده است. جالب‎تر از آن کپشنی است که رودوی برای این عکس گذاشته بود وی نوشته بود که برای #گیمزکام آماده‎ام. وقتی یکی از کاربران از او پرسید که آیا این بازی در مراسم Gamescom غرفه‎ای خواهد داشت وی به استیکری که انگشتش را به نشانه سکوت جلو دهانش گرفته اکتفا کرد. این پست بعدا حذف شد ولی در ادامه می‎توانید اسکرین شاتی از آن را مشاهده کنید. علاوه بر این شایان ذکر است بدانید تیم توسعه‎ دهنده بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 در حال حرکت به سمت شهر کلن آلمان برای شرکت در مراسم Gamecom مشاهده شده‎اند. بنابر این احتمال این که به زودی خبرهای جدیدی از این بازی بشنویم بسیار بالا است.

شایعه: بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 در Gamescom 2019 حضور داردشایعه: بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 در Gamescom 2019 حضور دارد

با وجود همه این‎ها هنوز چند سالی با تاریخی که قبلا برای انتشار این بازی مشخص شده بود فاصله داریم و شاید برای این که توسعه‎دهندگان چیزی بیشتری از این بازی بگویند کمی زود باشد.

نظر شما درباره بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 چیست؟ به نظر شما علت تاخیر طولانی در ساخت دنباله‎ای برای نسخه اول این بازی چه بوده است؟

شایعه: بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 در Gamescom 2019 حضور داردشایعه: بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 در Gamescom 2019 حضور دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی