کارگردان بازی Destiny 3 از شایعات جهان باز بودن آن گفت


کارگردان بازی Destiny 3 از شایعات جهان باز بودن آن گفت

اوایل سال 2019 شایعه‌ای توسط خبرگزاری‌های مختلف در رابطه با جهان باز بودن بازی Destiny 3 به گوش رسید که بعد از مدت‌ها به آن‌ها پاسخ داده شده است. شایعه‌ای که ادعا می‌کرد این شوتر اول شخص در دنیای بسیار بزرگ‌تری خواهد گذشت و المان‌های PvP و PvE در آن تاثیرگذار خواهند بود. کاری که تاکنون در دو قسمت قبلی انجام نشده بود و گمان زده می‌شد در نسخه جدید...

اوایل سال 2019 شایعه‌ای توسط خبرگزاری‌های مختلف در رابطه با جهان باز بودن بازی Destiny 3 به گوش رسید که بعد از مدت‌ها به آن‌ها پاسخ داده شده است.

شایعه‌ای که ادعا می‌کرد این شوتر اول شخص در دنیای بسیار بزرگ‌تری خواهد گذشت و المان‌های PvP و PvE در آن تاثیرگذار خواهند بود. کاری که تاکنون در دو قسمت قبلی انجام نشده بود و گمان زده می‌شد در نسخه جدید که پس از جدایی استودیو بانجی با اکتیویژن در دست ساخت است، صورت بگیرد.

البته همانطور که می‌دانید استودیو بانجی هنوز به طور رسمی بازی Destiny 3 را معرفی نکرده است ولی خبر داریم که مشغول به ساخت آن هستند. در پست جدید وبلاگ بازی، لوک اسمیت کارگردان در رابطه با سری دستینی صحبت کرده و از گذشته و برنامه‌های آینده برای آن گفت. در بخشی از این پست، اسمیت به طور غیرمستقیم به شایعات پیش آمده حول جهان باز شدن پاسخ داده است. به گفته او هدف بانجی داشتن دنیایی یکه و در حال تکامل برای دستینی است اما این برنامه‌ریزی بدین معنا نیست که باید تنها یک جهان باز بزرگ برای محقق شدن آن خلق شود.

… به همین خاطر دومین عضو جدانشدنی این دیدگاه، دنیایی واحد و در حال تحول است. (برای شفاف سازی باید اضافه کنم که دنیای تکامل یافته واحد بدین معنا نیست که تنها یک مقصد در دستور کار ما قرار دارد. خیر، به این سمت نخواهیم رفت!)

متاسفانه اسمیت از دادن جزئیات بیشتر در رابطه با بازی Destiny 3 خودداری کرد. اگرچه شایعات پیشین ادعا می‌کردند بازی در سال 2020 عرضه می‌شود، اما به نظر می‌رسد استودیو بانجی حالا حالاها قصد رونمایی از آن را ندارد و باید مدت طولانی صبر کرد تا به مرحله‌ای از ساخت برسند که قابل معرفی باشد.

کارگردان بازی Destiny 3 از شایعات جهان باز بودن آن گفتکارگردان بازی Destiny 3 از شایعات جهان باز بودن آن گفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان