فیلم Spider-Man: Far From Home تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم سونی شد


فیلم Spider-Man: Far From Home تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم سونی شد

فیلم Spider-Man: Far From Home موفقیت عظیمی برای مارول و طرفداران آن به همراه داشته اما قطعاً در این وسط سود اصلی را سونی کرده است. این فیلم به زودی فروش خود را از مرز 1 میلیارد و 109 میلیون دلاری عبور خواهد داد تا به طور رسمی تبدیل به پرفروش‌ترین اثر سونی پیکچرز در جهان تاکنون شود. این جایگاه پیش از این در اختیار فیلم Skyfall جیمزباند ساخته سم...

فیلم Spider-Man: Far From Home موفقیت عظیمی برای مارول و طرفداران آن به همراه داشته اما قطعاً در این وسط سود اصلی را سونی کرده است.

این فیلم به زودی فروش خود را از مرز 1 میلیارد و 109 میلیون دلاری عبور خواهد داد تا به طور رسمی تبدیل به پرفروش‌ترین اثر سونی پیکچرز در جهان تاکنون شود. این جایگاه پیش از این در اختیار فیلم Skyfall جیمزباند ساخته سم مندز بود که توانست 1 میلیارد و 108 میلیون دلار در سال 2012 فروش کند. به گفته سایت ددلاین فیلم Spider-Man: Far From Home با فروش آخر هفته خود می‌تواند این مقام را از آن خود کند.

از همان زمان که فیلم توانست از مرز 1 میلیارد دلاری عبور کند، تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین آثار متعلق به سونی شد و همچنین تنها عنوانی شد که توانسته در سال 2019 تاکنون به این فروش دست پیدا کند و توسط دیزنی عرضه نشده باشد. در حال حاضر فروش فیلم در داخل کشور امریکا به 376 میلیون دلار رسیده که از این لحاظ مقام دوم در میان تمامی فیلم‌های اسپایدر-من را در اختیار گرفته است. فیلم اصلی اسپایدر-من که در سال 2002 عرضه شد همچنان با فروش 403 میلیون دلاری در جایگاه اول قرار دارد و ادامه‌های آن نیز پس از فیلم Spider-Man: Far From Home در این لیست قرار گرفته اند.

از نظر فروش جهانی پس از فیلم جدید، اسپایدر-من 3 در مقام دوم قرار گرفته که در سال 2007 توانست به فروش 890 میلیون دلاری برسد. اولین حضور تام هالند در نقش این شخصیت، Homecoming در جایگاه سوم قرار دارد که 880 میلیون دلار فروش کرد. اسپایدر-من اصلی نیز با 821 میلیون دلار فروش در رتبه چهارم فروش جهانی قرار دارد.
به نظر می‌رسد که آینده اسپایدی بسیار روشن است و زمانی که آن را در کنار سری تازه شکل گرفته ونوم بگذارید، توجه می‌کنید که ماجراجویی‌های این شخصیت دوست‌داشتنی مارول در سونی به این زودی‌ها متوقف نخواهد شد.
فیلم Spider-Man: Far From Home تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم سونی شدفیلم Spider-Man: Far From Home تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم سونی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز