شایعه‌ی جدیدی از قدرت فوق‌العاده‌ی پلی‌استیشن 5 حکایت دارد


شایعه‌ی جدیدی از قدرت فوق‌العاده‌ی پلی‌استیشن 5 حکایت دارد

با توجه به شایعات جدید، به نظر می‌رسد که پلی‌استیشن 5 بیشتر از آن چیزی که حتی انتظارش را داشتیم سخت‌افزار قدرتمندتری خواهد داشت. مارک سرنی: قیمت پلی‌استیشن 5 با توجه به قابلیت‌هایش مناسب خواهد بود اگرچه سونی پیش‌تر بخشی کلی از سخت‌افزار کنسول خود و قابلیت‌های آن نظیر پشتیبانی از عناوین نسل قبل و برخورداری از هارد SSD و… را رسماً به اشتراک...

با توجه به شایعات جدید، به نظر می‌رسد که پلی‌استیشن 5 بیشتر از آن چیزی که حتی انتظارش را داشتیم سخت‌افزار قدرتمندتری خواهد داشت.

اگرچه سونی پیش‌تر بخشی کلی از سخت‌افزار کنسول خود و قابلیت‌های آن نظیر پشتیبانی از عناوین نسل قبل و برخورداری از هارد SSD و… را رسماً به اشتراک گذاشته، اما همچنان برای بازیکنان این سوال مطرح است که قدرت آن دقیقاً چقدر خواهد بود. به‌تازگی Komachi که به لو دادن سخت‌افزارهای مختلف شهرت دارد، جزئیاتی را از کلاک سمپل‌های اِی‌پی‌یوی Oberon کنسول پلی‌استیشن 5 به اشتراک گذاشته است که حکایت از این دارند که این کنسول فراتر از کارت AMD Navi 5700 و تقریباً یکسان با RTX 2080 در زمینه‌ی قدرت خالص عمل خواهد کرد.

وی اشاره کرده است که جی‌پی‌یوی این کنسول بر 2 گیگاهرتز کلاک خواهد شد که بسیار چشم‌گیر به نظر می‌رسد. این حدوداً دو برابر قدرت X1X و یکسان با RTX2080 است. اگر به‌طور غیر تخصصی و به زبان ساده توضیح دهیم، پلی‌استیشن 5 قرار است بسیار قدرتمند باشد.

البته مثل همیشه نباید به چنین شایعات و گزارشاتی اطمینان داشت، اگرچه شایعات گذشته هم حاکی از قدرت و تکنولوژی بالای کنسول سونی و قدرتمندتر بودن آن از کنسول نسل بعدی مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس اسکارلت بوده‌اند. به هر حال همچنان باید در بین این سیل شایعات و گزارشات مختلف، منتظر ماند و دید که سونی و مایکروسافت چه زمانی از کنسول‌های خود رونمایی خواهند کرد و به تمامی سوالات و شک و شبهه‌ها پاسخی قطعی خواهند داد.

انتظار می‌رود ایکس‌باکس اسکارلت در تعطیلات 2020 یعنی بین ماه‌های اکتبر و دسامبر 2020 روانه‌ی بازار شود. شایعه‌ای جدید نیز از معرفی پلی‌استیشن 5 طی رویداد پلی‌استیشن میتینگ در فوریه‌ی خبر می‌دهد درحالی که بسیاری از عرضه‌ی این کنسول در نیمه‌ی اول 2020 حکایت می‌کنند.

نظر شما راجع به قدرت پلی‌استیشن 5 چیست؟

شایعه‌ی جدیدی از قدرت فوق‌العاده‌ی پلی‌استیشن 5 حکایت داردشایعه‌ی جدیدی از قدرت فوق‌العاده‌ی پلی‌استیشن 5 حکایت دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!