تریلر جدیدی از بازی Ancestors: The Humankind Odyssey منتشر شد


تریلر جدیدی از بازی Ancestors: The Humankind Odyssey منتشر شد

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Ancestors: The Humankind Odyssey به انتشار رسیده است که به خوبی به مکانیک‌های کسب مهارت و پیشروی در بازی می‌پردازد. بازی Ancestors: The Humankind Odyssey تجربه‌ی بسیار منحصر به فردی به نظر می‌آید که بازیکنان را به دوران ماقبل تاریخ در آفریقا می‌برد تا همانند اجداد خود برای بقا تلاش کنند و مسیر تکامل را طی کنند. اگرچه...

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Ancestors: The Humankind Odyssey به انتشار رسیده است که به خوبی به مکانیک‌های کسب مهارت و پیشروی در بازی می‌پردازد.

بازی Ancestors: The Humankind Odyssey تجربه‌ی بسیار منحصر به فردی به نظر می‌آید که بازیکنان را به دوران ماقبل تاریخ در آفریقا می‌برد تا همانند اجداد خود برای بقا تلاش کنند و مسیر تکامل را طی کنند. اگرچه این بازی دارای ماجرا و روایتی اساسی و مشخص است، بخش اعظم تجربه‌ی شما را انتخابات شما شکل می‌دهند و تریلر جدید هم دقیقاً به همین موضوع می‌پردازد.

در این تریلر جدید، کارگردان Ancestors: The Humankind Odyssey یعنی «پاتریس دزیلتز» (Patrice Désilets) در مورد درخت مهارت‌ها و مکانیک‌های پیشروی و اینکه چگونه آن‌ها به شدت به اعمال شما وابسته هستند صحبت می‌کند. وی می‌گوید که هر بازیکن ممکن است تجربه‌ای کاملاً متفاوت از دیگری داشته باشد و هر فرد به نوبه‌ی خود تاریخ را متفاوت رقم بزند.

Ancestors: The Humankind Odyssey که توسط استودیوی Panache Digital Games در دست توسعه قرار دارد، در 27 آگوست 2019 مصادف با 5 شهریور 1398 برای پی‌سی و در تاریخ دیرتری در سال جاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان توسط شرکت «پرایوت دیویژن»‌ (Private Division) عرضه خواهد شد. در ادامه تریلر جدید این عنوان را مشاهده می‌کنید:

تریلر جدیدی از بازی Ancestors: The Humankind Odyssey منتشر شدتریلر جدیدی از بازی Ancestors: The Humankind Odyssey منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان