پایان سریال Game of Thrones روی داستان کتاب‎های جدید مارتین تاثیر نخواهد گذاشت


پایان سریال Game of Thrones روی داستان کتاب‎های جدید مارتین تاثیر نخواهد گذاشت

جورج آر. آر. مارتین در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که واکنش طرفداران و منتقدان به سریال Game of Thrones تاثیری روی داستان کتاب‎ها نخواهند گذاشت. جرج آر.آر.مارتین با آزادی کامل به پروسه ساخت بازی Elden Ring کمک کرده است سریال Game of Thrones بعد از 8 فصل بالاخره امسال به پایان رسید این سریال که اقتباسی از رمان‎های نغمه‎ای از آتش و یخ جورج آر. آر....

جورج آر. آر. مارتین در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که واکنش طرفداران و منتقدان به سریال Game of Thrones تاثیری روی داستان کتاب‎ها نخواهند گذاشت.

سریال Game of Thrones بعد از 8 فصل بالاخره امسال به پایان رسید این سریال که اقتباسی از رمان‎های نغمه‎ای از آتش و یخ جورج آر. آر. مارتین بود در ابتدا با وقایع کتاب‎ها جلو می‎رفت ولی سپس از آن‎ها جلو زد و پایان داستان این سریال حماسی نه به دست خالق این فرانچایز بلکه به دست شورانرهای سریال، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، رقم خورد. فصل هشتم که تنها شش قسمت داشت با انتقادهای شدیدی از سوی طرفداران پر و پا قرص این سریال رو به رو شد. با وجود تمام واکنش‎های منفی که منتقدان و طرفداران به فصل هشتم نشان دادند از جمله به راه انداختن یک رای گیری برای بازسازی فصل آخر، این فصل موفق شد نامزد 32 جایزه امی شود. بدون شک به رسم گذشته انتظار نامزد شدن این سریال برای چند جایزه امی را داشتیم ولی نامزد شدن برای 32 جایزه با وجود آن همه بازخورد منفی که این فصل دریافت کرد بسیار خارق‎العاده است.

شبکه HBO که با سریال Chernobyl دوباره نام خود را بر سر زبان‎ها انداخت، هنوز از دنیای نغمه آتش و یخ خسته نشده است و محتوای بیشتری برای ارائه از این دنیای فانتزی دارد که یکی از آن‎ها پیش درآمدی برای سریال Game of Thrones است که به احتمال زیاد Bloodmoon نام دارد. این سریال ما را به هزاران سال قبل از اتفاقات سریال Game of Thrones می‎برد، این دوران که عصر قهرمانان نام دارد روایت به وجود آمدن خاندان‎ها بزرگ وستروس مثل استارک و لنیستر را هم در خود جای می‎دهد. ولی مهم‎تر از همه‎ی چیزهایی که این پیش درآمد قرار است به آن‎ها بپردازد اتفاقات مربوط به چگونگی شکل گیری و ریشه اصلی وایت واکر ها است. علاوه بر این پیش درآمد که مراحل فیلم‎برداری را طی می‎کند، طرفداران این فرانچایز می‎توانند دو کتاب آخر جورج مارتین را هم مطالعه کنند.

بنا بر اخبار منتشر شده توسط The Guardian مارتین عنوان کرده است که واکنش‎ها به پایان تفرقه افکن سریال روی کتاب‎های او تاثیری نخواهند گذاشت. او گفت که سریال برای او چیزی خوبی نبوده است و اذعان داشت چیزی که باید کارم را سرعت می‎بخشید، سرعتم را کاهش داد. مارتین سپس درباره پایان بحث برانگیز سریال صحبت کرد و گفت شما نمی‎توانید همه را خوشحال نگه دارید پس بهتر است خودتان را خوشحال کنید. وی همچنین از فشاری که نوشتن داستان به او وارد کرده است سخن گفت. من همواره با خودم می‎گفتم وای خدای من، باید کتاب را تمام کنم، تنها چهار صفحه نوشته‎ام در حالی که باید چهل صفحه می‎نوشتم. مارتین در نهایت گفت که حالا می‎تواند بدون نگرانی از واکنش‎ها داستان را جلو ببرد.

بدون شک مارتین نقش مهمی در پایان فصل هشتم سریال ایفا کرد. ایده وی برای انتخاب برن به عنوان پادشاه وستروس یکی از بزرگ‎ترین تاثیرات وی روی فصل آخر بوده است. مارتین این ایده را به سمع و نظر سازندگان سریال رساند و آن‎ها هم با آغوش باز از آن استقبال کردند. از آن جایی که شاه شدن برن یکی از مورد بحث‎ترین بخش‎های فصل هشت بود، واکنش طرفداران به پایانی که مارتین برای کتاب‎ها رقم زده جالب خواهد بود.

خیلی از طرفداران سریال Game of Thrones گفته‎اند که روند اتفاقات فصل آخر برای سریالی که به شخصیت‎ پردازی پیچیده و دنیاسازی‎اش افتخار می‎کند بسیار سریع و مانند تلاشی برای رسیدن به خط پایان بوده است. به نظر می‎رسد پرداختن بیشتر به اتفاقات فصل آخر بتواند طرفداران را قانع کند که چگونه برن به انتخاب ایده‎آل مارتین برای نشستن روی تخت آهنین بدل شده است.

پایان سریال Game of Thrones روی داستان کتاب‎های جدید مارتین تاثیر نخواهد گذاشتپایان سریال Game of Thrones روی داستان کتاب‎های جدید مارتین تاثیر نخواهد گذاشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟