آغاز فرآیند راه‌اندازی کافه های کارآفرینی در زنجان


آغاز فرآیند راه‌اندازی کافه های کارآفرینی در زنجان

زنجان - ایرنا - مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تمهیدات لازم برای راه اندازی 2 کافه کارآفرینی در این استان برای تسهیل گری در عملیاتی سازی و تجاری سازی ایده ها فراهم شده است.

طیب جعفری روز دوشنبه با بیان اینکه امروز کاهش نرخ بیکاری به ویژه در بین جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی یکی از مسائل مورد توجه دولت است، افزود: راه‌اندازی مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی در سطح استان با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای به کارآفرینان،کارفرمایان، تعاونگران و جوانان بیکار می‌تواند در رفع مشکل بیکاری نقش بسزایی داشته باشد.
وی ادامه داد: کافه های کارآفرینی با داشتن مکانی حداقل ۱۰۰ متر مربع و با امکاناتی از قبیل اینترنت پرسرعت ، تلفن و تلویزیون محل هایی هستند که در آن، تیم ها و گروههای مختلف اعم از نخبگان، صاحبان ایده، استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران در کنار هم، موضوع کارآفرینی را دنبال کرده و با یکدیگر به تبادل اطلاعات و خلق ایده می پردازند.

جعفری هدف از راه‌اندازی کافه کارآفرینی در استان را ایجاد فضایی جهت برقراری هرچه بهتر تعاملات اجتماعی بین کارآفرینان، مسئولین دولتی، سرمایه گذاران و دانشجویان عنوان کرد..
مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان همچنین از کانون کارآفرینان استان و مدیران مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی دارای مرکز شتابدهندگی خواست، جهت راه اندازی کافه کارآفرینی ، درخواست خود را به منظور طرح در هیات فنی صدور مجوز استان ارائه کنند.

۳۰۸۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید