کشف 10 کیلوگرم گُل از یک منزل مسکونی


کشف 10 کیلوگرم گُل از یک منزل مسکونی

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف 10 کیلوگرم ماده توهم زای «گُل» شدند.

سرهنگ علی زنگنه روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در راستای برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران به یک فرد سابقه دار مشکوک شده و وی را زیر نظر قرار می دهند.

وی با بیان اینکه این فرد سابقه سرقت خودرو در پرونده داشت اضافه کرد: ماموران پس از دریافت حکم قضایی و بازرسی از منزل مسکونی متهم ۴۲ ساله، موفق به کشف ماده توهم زای گل شدند.

فرمانده انتظامی رزن بیان کرد: مواد مخدر کشف شده ضبط و متهم پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضایی شد.

یک هزار و ۹۰۳ کیلوگرم مواد مخدر پنج ماهه امسال در همدان کشف شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.

همچنین ۳۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این مدت منهدم شده که در این حوزه با رشد ۳۹ درصدی مواجه هستیم.

دستگیری پنج هزار و ۱۷۸ قاچاقچی، خرده فروش و عرضه کننده موادمخدر با ۲۰ درصد رشد، انجام چهار هزار و ۷۷۰ عملیات با ۲۳ درصد رشد، انجام ۴۷۶ طرح در حوزه مواد مخدر شامل پاکسازی، جمع آوری و کنترل محورهای مواصلاتی از دیگر فعالیت های صورت گرفته پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان است.

در عین حال پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان موفق به توقیف ۴۳ دستگاه خودرو، ۱۸ دستگاه موتورسیکلت، ۹ قبضه اسلحه جنگی و انجام ۱۷ عملیات مشترک با سایر استان ها در سال جاری شده است.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)