مکس ورشتپن: ناراحت شدم اما برایم مهم نیست


فرمول یک ایران – شانه های مکس ورشتپن احتمالا مکان مناسبی برای گریه های پیر گسلی نخواهد بود چراکه راننده هلندی اهمیت نمی دهد چه کسی هم تیمی اوست و فقط به دنبال منفعت تیم است. تیم ردبول طی اقدامی عجیب که البته در گذشته نیز سابقه آنرا داشته است، تیشه به ریشه راننده جوان و فرانسوی خود زد و او را به تورو روسو بازگرداند و الکساندر آلبون راننده تایلندی...

فرمول یک ایران – شانه های مکس ورشتپن احتمالا مکان مناسبی برای گریه های پیر گسلی نخواهد بود چراکه راننده هلندی اهمیت نمی دهد چه کسی هم تیمی اوست و فقط به دنبال منفعت تیم است.

تیم ردبول طی اقدامی عجیب که البته در گذشته نیز سابقه آنرا داشته است، تیشه به ریشه راننده جوان و فرانسوی خود زد و او را به تورو روسو بازگرداند و الکساندر آلبون راننده تایلندی را جایگزین وی کرد. با وجود اینکه ردبول بارها از امن بودن صندلی گسلی صحبت می کرد اما کسی از این جا به جایی غافلگیر نشد. راننده ۲۳ ساله بعد از ۱۲ مسابقه فصل ۲۰۱۹ تنها یک سوم مکس امتیاز گرفت. درحالیکه در گرندپری مجارستان مکس برای پیروزی سوم تلاش می کرد پیر لپ شد!

مکس ورشتپن: ناراحت شدم اما برایم مهم نیستمکس ورشتپن: ناراحت شدم اما برایم مهم نیست مکس ورشتپن و پیر گسلی – چین 2019

ورشتپن با وجود اینکه احساس گسلی را می فهمد و برای او ناراحت است اما تصمیم تیم را درک می کند. او گفت:

برای پیر افسوس خوردم اما برایم مهم نیست چه کسی هم تیمی من است. چیزی که مهم است این است که ماشین دیگر نیز بتواند خوب امتیاز کسب کند تا تیم به اهداف خود برسد.

مدیر برنامه های پیر گسلی اعلام کرد بازگشت وی به تیم مورد علاقه اش فرصتی است تا توانایی هایش را بازهم ثابت کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی