افزایش خدمات غیر حضوری شرکت توزیع برق اردبیل


افزایش خدمات غیر حضوری شرکت توزیع برق اردبیل

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک، خدمات غیرحضوری این شرکت بطور قابل‌توجهی افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، مسعود عباسی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان نسبت به عملیاتی کردن چند خدمت الکترونیکی جدید از جمله حذف قبض‌های کاغذی برق و ارسال صورت حساب دوره کارکرد کنتورهای برق با استفاده پیامک از طریق تلفن همراه در سال‌ جاری اقدام کرده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر خدماتی هم‌چون درخواست پیگیری انشعاب، رؤیت قبوض، تغییر نام، پرداخت هزینه انشعاب ، افزایش و کاهش قدرت انشعاب با همکاری دفتر ای،سی ،تی و دفتر فروش و خدمات مشترکین ارائه می شود .

وی با اشاره به اینکه امروز بیشترین تمرکز شرکت بر افزایش قابلیت اطمینان داده‌ها و حفظ پایگاه داده‌ای و عمل به پدافند غیر عامل است، اضافه کرد: در راستای اهداف تعیین شده، شرکت اقداماتی مناسبی را انجام داده تا در صورت بروز حادثه و آسیب در هر یک از پایگاه‌ها، اطلاعات در سریع‌ترین زمان ممکن بازیابی شده و مورد استفاده قرار گیرد.

عباسی بیان کرد: همچنین برای حفظ امنیت اطلاعات، اکثر سرورهای خود را به صورت مجازی طرح‌ریزی کرده‌ایم تا قابلیت اطمینان استفاده از سیستم‌ها را بطور محسوس و قابل توجهی افزایش دهیم.

وی در خصوص مشکل افت فشار،قطعی مکرر و نوسان برق در بخش خورش رستم خلخال گفت: در تلاش هستیم با با احداث و راه‌اندازی یک پست ۶۳ کیلوولتی در این منطقه به مشکل قطعی و نوسان برق در این بخش پایان دهیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر برای تامین برق ۴۰ هزار و ۳۵۲ مشترک شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در شهرستان خلخال ۲ خط ۶۴۴ کیلومتر و ۶۵۸ کیلومتری شبکه هوایی فشار قوی ۳۵۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط با یک پست ۶۳ کیلوولتی احداث شده و با تکمیل و بهره‌برداری از پست ۲۳۰ کیلو ولتی در حال احداث شهر خلخال ضمن افزایش ضریب ایمنی و پایدار برق منطقه ، انرژی مورد نیاز واحدهای صنعتی بزرگ این شهرستان بیش از اندازه نیاز صنایع تامین خواهد شد.

46

کد خبر 1291093

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی