تعاونی‌های راکد اردبیل نیازمند 1500 میلیارد ریال تسهیلات هستند


تعاونی‌های راکد اردبیل نیازمند 1500 میلیارد ریال تسهیلات هستند

ایرنا - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اعلام کرد: شرکت‌های تعاونی در شرف اجرا، راکد و نیمه‌فعال این استان برای احیا و وارد شدن به چرخه اقتصادی نیازمند 1500 میلیارد ریال تسهیلات هستند.

به گزارش ایرنا، قاسم رحیمی روز دوشنبه در جلسه مشترک با نمایندگان بنیاد برکت در استان اردبیل گفت: هم‌اکنون تعداد ۲۴۷ شرکت تعاونی در شرف اجرا، نیمه‌فعال و راکد در استان وجود دارد که با اختصاص این میزان تسهیلات، امکان بازگشت و ورود آنها به چرخه اشتغال و اقتصاد استان وجود دارد.

وی بر ضرورت حمایت از شرکت‌های تعاونی استان اردبیل برای بازگشت به چرخه اقتصادی و یا ادامه فعالیت از طریق حمایت‌های بنیاد برکت تاکید کرد.

در این جلسه که برای حمایت و احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد و مشکل‌دار و نیز فعال‌سازی تعاونی‌های راکد استان اردبیل برگزار شد، مسائل و مشکلات و نیز موانع اجرایی و فنی فعال‌سازی طرح‌های تعاونی در استان مورد بررسی قرار گرفت.

در هزار و ۵۷۷ شرکت تعاونی دارای مجوز استان اردبیل بیش از ۱۳ هزار نفر مشغول کار هستند.

مجموع اعضای تعاونی‎های استان نیز بیش از ۸۲۵ هزار نفر اعلام شده که ۷۰۰ هزار نفر از این تعداد عضو تعاونی سهام عدالت و مابقی نیز عضو تعاونی‌های صنعتی، کشاورزی و خدمات هستند.

۱۹۰۵/ ۱۲۵۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!