عمامه‌گذاری طلاب حوزه علمیه امام رضا(ع) به دست آیت‌الله رشاد/سادات؛ اولویت ملبس شدن


عمامه‌گذاری طلاب حوزه علمیه امام رضا(ع) به دست آیت‌الله رشاد/سادات؛ اولویت ملبس شدن

جمعی از طلاب حوزه علمیه امام رضا(ع) امروز به دست آیت‌الله صادقی رشاد معمم شدند؛ طلاب سادات در تلبس به لباس روحانیت در اولویت این مراسم بودند.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، آئین عمامه گذاری تعدادی از طلاب حوزه علمیه امام رضا (ع) (واقع در تهران، خیابان شهید مصطفی خمینی، نرسیده به چهارراه سیروس، روبروی بیمارستان دکتر سپیر) امروز (دوشنبه، 28 مرداد ماه) با حضور آیت الله «حسن عالمی»، نماینده مجلس خبرگان رهبری، آیت الله «سید باقر آیت میردامادی»، نماینده و مسئول دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی در تهران و جمع دیگری از استادان و طلاب حوزه های علمیه تهران در محل این حوزه برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در بخش پایانی این مراسم تعدادی از طلاب سادات و غیر سادات توسط آیت الله «علی اکبر صادقی رشاد»، رئیس شورای عالی حوزه علمیه تهران و رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی معمم شدند.

این گزارش می افزاید: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ابوعلی زاده، شاعر و مداح اهل بیت (ع) و احمد بابایی، ستایشگر اهل بیت (ع) با قرائت اشعاری به مدح امیرالمومنین علی (ع) پرداختند.

بنا بر این گزارش، طلابی که امروز به دست آیت الله رشاد معمم شدند، تمام دوران طلبگی خود از پایه اول تاکنون را در حوزه علمیه امام رضا (ع) طی کرده اند به گفته خودشان سرباز امام زمان(عج) آرزوی آنها است.

نکته جالب توجه در این مراسم آن بود که ابتدا طلاب سادات و سپس سایر طلاب به ترتیب حروف الفبا به دست آیت الله رشاد معمم شدند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق