پراید و پژو 206 را در بازار آزاد چند بخریم؟ +جزئیات


پراید و پژو 206 را در بازار آزاد چند بخریم؟ +جزئیات

موتمنی گفت: پراید 131 به قیمت 41 میلیون تومان، پراید 111 به قیمت 48 میلیون و 500 هزار تومان و پژو 206 تیپ 2 به قیمت 57 میلیون و 500 هزار تومان در بازار آزاد عرضه می‌شود.

پراید و پژو 206 را در بازار آزاد چند بخریم؟ +جزئیاتسعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضع بازار خودرو اظهار کرد: هم اکنون بازار خود با ثبات قیمت همراه بوده و این بیانگر این مازاد عرضه در این بازار است.زمانی که عرضه در بازار کشور بیش از تقاضا باشد در نتیجه شاهد کاهش قیمت خواهیم بود.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در ادامه به قیمت خودرو‌های داخلی و مونتاژی در بازار اشاره کرد و گفت: پراید ۱۳۱ به قیمت ۴۱ میلیون تومان، پراید ۱۱۱ به قیمت ۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به قیمت ۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سمند ۷۹ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ به قیمت ۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پژو ۲۰۰۸ به قیمت ۳۱۵ میلیون تومان در بازار آزاد عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: آرامش به بازار خودرو برمی گردد

موتمنی با اشاره به اینکه خودرو‌های وارداتی طی ۲۰ روز گذشته، نوسان قیمتی را در بازار تجربه نکرده است، اظهار کرد: دلیل این امر را می‌توان ثبات قیمت ارز در بازار دانست.

انتهای پیام/

خودرو‌های وارداتی طی ۲۰ روز گذشته، اختلاف قیمتی را در بازار تجربه نکرده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درگ بی ام و M3 تورینگ با 911 و R8؛ باشگاه 1000 اسب بخاری‌ها!