مدیران ریسک‌پذیر نگران نباشند


مدیران ریسک‌پذیر نگران نباشند

استاندار لرستان گفت: مدیران ریسک‌پذیر نگران نباشند و کار خود را با قدرت پیش ببرند. ‌

‌به گزارش ایسنا، سیدموسی خادمی در شورای اداری با تبریک عید غدیر و هفته ولایت اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ما در انتخاب معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان این بود کسی را انتخاب کنیم که این حوزه را بشناسد.

وی با بیان اینکه معاون سیاسی در این حوزه به مثابه استاندار است، گفت: برای برگزاری انتخاباتی با دقت و کیفیت قابل قبول نیاز است که مقدمات آن نیز فراهم شود.

خادمی اضافه کرد: بی‌طرفی را از دولت، استاندار، دستگاه‌های اجرایی و استانداری آغاز کرده‌ایم و طرف‌داری از کسی یا جناحی را نمی‌پذیریم.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه خوشحال می‌شویم که سلیقه ما رای بیاورد اما کار خلافی انجام نداده و از رای مردم حمایت و صیانت می‌کنیم، تصریح کرد: همه افراد و وابسته‌های به نظام نیز باید تلاش کنند که اصل بی‌طرفی در این انتخابات رعایت شود.

خادمی عنوان کرد: رسانه‌ها در کنار مسئولان به مردم اطلاع دهند که با وجود تمام محدودیت‌ها و مشکلات تلاش می کنیم کارها را به خوبی انجام دهیم.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت گفت: مدیران تنها به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها در این هفته اکتفا نکنید و برنامه‌های فرهنگی و روابط خارجی دولت را نیز مورد بحث قرار دهید.

خادمی با تاکید بر اینکه در تمامی جوانب باید فعال بود، ادامه داد: هر کسی در حوزه کاری خود خدماتش را تشریح کند.

وی با اشاره به اعتبارات سیل گفت: در حوزه زیرساخت‌ها نزدیک به ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار داده شده که تقریبا ۶۰ درصد آن تخصیص یافته است.

نماینده عالی دولت در استان افزود: همچنین برای سایر حوزه‌ها نیز بودجه تعیین شده که از اعتبارات معمول بیشتر است. اگر عادی کار کنیم نمی‌توانیم اقدام خاصی انجام دهیم؛ ابتدای هر کاری باید سرعت و قدرت ریسک خود را بالا ببریم.

وی به دستگاه‌های نظارتی توصیه کرد قدرت ریسک مدیران را نگیرند و با همفکری برای انجام هر چه زودتر پروژه‌ها اقدام کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه امیدواریم که در هفته اول شهریور آغاز تمامی پروژه‌های سیل را داشته باشیم، اضافه کرد: هم‌اکنون پیگیری‌ ردیف‌های متفرقه شروع شده چراکه در حال توزیع هستند؛ همچنین توزیع این ردیف فرمول خاصی ندارد.

خادمی گفت: طریقه جذب اعتباران بستگی به استان و ریسک‌پذیری دستگاه‌ها دارد که انتظار می‌رود مدیران با قدرت، تعامل و تلاش خود را برای جذب آن به کار بندند.

وی با بیان اینکه کسی جرات شروع پروژه‌ نداشته باشد، چیزی دریافت نخواهد کرد، ادامه داد: یکی از معیارهای ارزیابی مدیران همین موضوع بوده و چنانچه مدیری نتواند سهم خود را از اعتبارات ملی بگیرند با وی برخورد می‌شود.

استاندار لرستان، تصریح کرد: هم‌اکنون دولت در شرایط سخت مالی نزدیک به ۵۰ درصد پروژه‌های عمرانی را تخفیف داده و قابل قبول نیست مدیری نتواند از این فرصت استفاده کند.

خادمی بیان کرد: عمده اعتبارات به صورت اوراق است و سال گذشته در این رابطه استان خوب اقدام کرد؛ حال نیز انتظار می‌رود از هم‌اکنون شروع کنند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اتفاقات اخیر در استان بیان کرد: اگر چه برخورد با مفاسد اقتصادی در استان موجب سالم سازی فضای اداری شده اما نباید در میان مدیران ایجاد ترس کند و آنها را از ریسک پذیری باز دارد.

وی با بیان اینکه هر مدیری در کارش ممکن است جابجایی‌هایی داشته باشد که مرجع بررسی وجود دارد، اظهار کرد: چنانچه در جایی بحث استفاده شخصی نباشد نباید دست مدیر بلرزد و باید قدرت ریسک داشته باشد.

استاندار لرستان عنوان کرد: مدیران ریسک‌پذیر نگران نباشند و کار خود را با قدرت پیش ببرند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)