کسب رتبه نخست شهرستان جیرفت در نهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی استان کرمان 


کسب رتبه نخست شهرستان جیرفت در نهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی استان کرمان 

اکبر صالحی، گفت: در نهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی، با مشارکت 6 هزار و یکصد نفر برگزار شد و شهرستان جیرفت در این سری از جشنواره کتاب خوانی رضوی رتبه نخست استان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، « اکبر صالحی» در آئین اختتامیه نهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر گفت:جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه های هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام است که هر ساله نهاد کتاب خانه های عمومی کشور با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دهه کرامت برگزار می کند.

رئیس اداره کتاب خانه های عمومی شهرستان جیرفت، افزود: این برنامه به منظور اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فرهنگ کتاب خوانی و مطالعه کتاب های مرتبط با سیره ائمه معصومین علیهم السلام به ویژه امام رضا علیه السلام از طریق تولید و انتشار گسترده این آثار برگزار شد.

وی، خاطرنشان کرد: نهمین دوره این جشنواره از ابتدای خرداد سال جاری و تا ( ۱۵ تیر) در رده های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال و به صورت فردی و خانوادگی برگزار شد.
صالحی، اضافه کرد: نهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی، با مشارکت ۶ هزار و یکصد نفر برگزار شد و شهرستان جیرفت در این سری از جشنواره کتاب خوانی رضوی رتبه نخست استان را کسب کرد.

رئیس اداره کتاب خانه های عمومی شهرستان جیرفت، ابراز داشت: در این دوره از جشنواره رضوی در سطح شهرستان جیرفت ۱۲ نفر برگزیده شدند.

وی، افزود: در رده سنی نوجوان ۳ نفر، بزرگسال ۷ نفر و در بخش خانوادگی، ۲ خانواده برگزیده شدند.

گفتنی است؛ اختتامیه نهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر جیرفت برگزار شد و از برگزیدگان با اهدا لوح یادبود تجلیل شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر خورشید منفجر شود چه بلایی سر زمین می‌آید؟