بازیگر آلمانی: استانبول گاه مثل پاریس و گاه مانند نیویورک و برلین است


ویلما الس بازیگر شناخته شده آلمانی و سریال‌های ترکیه‌ای ضمن ابراز خرسندی از زندگی در استانبول، گفت این شهر برخی اوقات مانند پاریس و گاهی اوقات مانند نیویورک و برلین است

ویلما الس بازیگر شناخته شده آلمانی و سریال‌های ترکیه‌ای در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار "آناتولی" اظهار داشت: هر طرف استانبول رموز خاص خود را دارد. هر شهروند خارجی در این شهر، استانبول خاص خود را می تواند پیدا کند. زیرا این شهر برخی اوقات مانند پاریس، اوقاتی دیگر مانند نیویورک و برلین است.

او که به دلیل منصب پدربزرگش که سفیر بوده در کشورهای مختلفی از جمله کانادا، فرانسه، آمریکا و ایتالیا زندگی کرده، افزود: بخش هایی از زیباترین اماکن دنیا در استانبول وجود دارد.

این بازیگر آلمانی که با ایفای نقش در سریال "روزی روزگاری" در ترکیه مشهور شد درباره آمدنش به استانبول گفت: در سال 2010 جهت بازی در سریال به ترکیه آمدم. آمدنم به طور کلی تصادفی بود. بخشی از سرنوشت من بود. هر چه که می خواهید اسمش را بگذارید. در آلمان با یک کارگردان ترک همکاری داشتم. با توصیه او آمدم. بدین ترتیب ماجرای زندگی در ترکیه آغاز شد.

الس افزود: در ترکیه دوستان و فعالیتهای کاری خوبی پیدا کردم. علاوه بر آن در اینجا صاحب خانواده شدم. دوقلوهایم؛ میلاد و ملودی در ترکیه به دنیا آمدند. تمام زندگی ام در ترکیه است. به کشورهای دیگر سفر می کنم و فعالیتهای کاری دارم، اما همیشه خانه اصلی ام ترکیه است.

او ادامه داد: مردم ترکیه بسیار مهمان دوست، صمیمی، خوش برخورد و با جرات هستند. در اینجا احساس غریبگی نکردم. در سال 2016 شهروند ترکیه شدم. از این بابت بسیار افتخار می کنم. ترکیه کشور بسیار زیبایی است. کاپادوکیا، پاموک قلعه، آنتالیا، ازمیر، چشمه، بودروم و همه جای ترکیه را گشتم. ترکیه زیبایی های طبیعی بسیار زیادی دارد. بیش از هر چیز دیگری مردم خوبی دارد.

الس در ادامه درباره ویژگی‌های شهر استانبول نیز گفت: «تاریخ استانبول بسیار زیبا و تاثیرگذار است. غنای تاریخی آن همیشه محسوس است. از یکسو هزاران اثر تاریخی و از سویی دیگر آسمانخراش‌هایی شیشه ای. مساجد، میادین و بازار سرپوشیده. از زندگی در این شهر به عنوان یک هنرمند بسیار لذت می برم. این شهر الهام بخش است.

خبرگزاری آناتولی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ترکیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی