کسب رتبه نخست خودروی ام وی ام ایکس 22 در ارزیابی سازمان جی دی پاورز


کسب رتبه نخست خودروی ام وی ام ایکس 22 در ارزیابی سازمان جی دی پاورز

عصر خودرو- خودروی ام وی ام ایکس 22 که در سایر بازارها با نام چری تیگو2 شناخته میشود در ارزیابی موسسه جی دی پاورز چین در کلاس خودروهای مینی شاسی ، توانست بهترین رضایت مندی مشتریان را به لحاظ کیفیت و رضایت مندی مشتری را بدست آورد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در تاریخ 8 اگوست ، شرکت جی . دی پاورز گزارش اولیه مطالعه کیفیت IQS 2019 را منتشر کرد ،که نشان دهنده آن است که برندهای چینی در مقایسه با سایر برندها در بازار رشد قابل ملاحظه ایی را داشته اند ،و برند چری در مقایسه با سال گذشته 26 پله صعود داشته است ، که محصولات سری تیگو و خودروهای جدید انرژی پاک این برند رشد قابل توجهی را داشته اند.
خودروی تیگو2 ( ام وی ام ایکس 22 ) توانست رتبه اول را در بخش مینی اس یو وی ها از آن خود نماید .
سری خودروهای تیگو چری که از سال 2005 وارد بازار شده اند با مدلهای گوناگون وارد بازار شده اند و اولین خودروهای چینی اس . یو . وی هستند که وارد بازار اروپا شده اند و هم اکنون خودروی ایکس 22 با نام DR یکی از خودروهای چری تیگو میباشد که در ایتالیا به فروش میرسد .
شرکت چری همواره سیستم ارتقاء را داشته که مرتبط که شامل چرخه کامل محصولات جهانی میباشد ،از برنامه ریزی محصول ، طراحی و تحقیق و توسعه ، مدیریت زنجیره تامیین ، تولید ، بازاریابی ، خدمات و سیستم کیفیتی شامل حال آن میشود .
خودروی ام وی ام ایکس 22 یک خودروی مینی شاسی زیبا و پر طرفدار است که از ابتدای سال 96 در بازار ایران عرضه شد و از تقاضای بسیار بالایی علی الخصوص در میان جوانان برخوردار است ، این خودرو دارای موتور 1.5 لیتری با توان مناسب و مصرف سوخت پائین میباشد و همچنین آپشن های رفاهی و ایمنی مناسبی چون ESP ،سانروف برقی میباشد ، در خارج از بازار چین نیز خودروی ایکس 22 ( تیگو2 ) یکی از پر طرفدارترین محصولات چری در بازارهای صادراتی این برند به کشورهای مختلف میباشد ، مزیت اصلی خودروی ایکس 22 طراحی مدرن و زیبا ، کیفیت قابل قبول و آپشن های مناسب میباشد.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج