پیش بینی جوی آرام و آسمانی آفتابی برای اغلب مناطق کشور


کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور طی روز‌های آتی را تشریح کرد. به گزارش میزان، پیش بینی جوی آرام و آسمانی آفتابی برای اغلب مناطق کشورفریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز‌های...

کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور طی روز‌های آتی را تشریح کرد.

به گزارش میزان، پیش بینی جوی آرام و آسمانی آفتابی برای اغلب مناطق کشورفریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده، گفت: در سه روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام و آسمانی آفتابی داریم.

وی با بیان اینکه برای بعد از ظهر امروز برای برخی نقاط آذربایجان غربی و شمال کردستان رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود، افزود: وضعیت جوی در جنوب کشور از جمله جنوب کرمان، شمال و غرب هرمزگان و جنوب فارس رشد ابر و گاهی رگبار باران و رعد و برق و وزش باد‌های شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

گودرزی با تاکید بر اینکه فردا جنوب کرمان، ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده خواهد داشت، تصریح کرد: چهارشنبه برای بعد از ظهر و اوایل شب شرق هرمزگان و جنوب کرمان بارش پراکنده خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه پنج شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی واقع در استان سمنان و گلستان رشد ابر و رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود، گفت: در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و کاهش دید دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه برای تهران آسمانی صاف در طول روز و وزش ملایم باد پیش بینی می‌شود، افزود: بیشینه دما برای تهران ۳۶ درجه پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور یادآور شد: دهلران با دمای ۴۵ درجه به عنوان گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۵ درجه خنک‌ترین مراکز استان بوده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا