قهرمانان تقلبی و خیالی دیگران بر شانه های ما...


ما تاکی قهرمانان تقلبی و خیالی دیگران را در شانه ها بالا نگهداریم در حالیکه حاکمیت نمودند در طول سیصد سال و در این مدت تنها بخود اندیشیدند بجز چند متر سرک و چند تا تفریح گاه بخاطر عیاشی خود چند تا قصر برای رهایش خانم های خود کاری دیگری...

ما تاکی قهرمانان تقلبی و خیالی دیگران را در شانه ها بالا نگهداریم در حالیکه حاکمیت نمودند در طول سیصد سال و در این مدت تنها بخود اندیشیدند بجز چند متر سرک و چند تا تفریح گاه بخاطر عیاشی خود چند تا قصر برای رهایش خانم های خود کاری دیگری نکردند، سرزمینی را که دیروز بنام سرزمین خورشید بود به یک قطعه زمین خشک و بی همه چیز مبدل نمودند، هویت ان را نابود کردند، انچه اثار تاریخی اش بود از بین بردند، بومیانش را نابود کردند و تنها بجز بخش کوچکی از جوانان و مبترزان بقیه را هم در رکاب خود با وعده ها ی دروغین مسموم نمودند و حال هم بنام استقلال میلیون ها دالر را حیف و میل داشته و با پول خیرات قدرت نمایی بالای بومیان این سرزمین دارند.

کلان های بی مقدار ما هم سرگردان در این رمه و ان اخور مصروف شکم سیر نمودن خود اند و میدان مانده و چند جوان و شخصیت هایی که نه قدرت نظامی دست شان است و حتی سلاح های شان را هم به رسم حسن چاپلوسی به فاشیزم اوغانیت یکجا با قدرتی که بزور شمشیر خود گرفته بودند تسلیم نمودند.

گرچه هرقدر سیاهی های لشکر و معامله گران و کیسه های مبارزه به جای اصلی خود بروند و صفوف را رها کنند خوب تر میشود و صفوف هم پاک تر ولی جای تاثر و تعجی به این است که چرا ما بخاطر یک شکم نان و یکروز قدرت کاذب فردای خود را نابود میکنیم؟

اخر گپ که من به این مردان عیار و عیارزاده های پاسدار شان می بالم و افتخار میکنم که هنوز هم با پای برهنه ولی قامت های رسا ترس های خود را در دل فاشیزم نگهداشته اند و امیدی اند برای اینده و فردای ما!
سربلند باد این عیارزاده های صادق و راستین!
درود بر همت و عزت شان!
سربلند باد خراسان و فرزندان اصیل اش!
روانشاه عیار امیرحبیب الله شاه خراسان و یاران با وقارش شاد!

حبیب کوهستانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...