سخنی با کندک مشاورین


۱. نقد حکومت غنی، حق هر شهروند است و من نیز این حق دارم از هر کجا که بودم و هرگاه که دلم خواست از کم‌کاری، بی‌عدالتی و رفتارهای نادرست حکومت غنی انتقاد کنم. (این را شما بدانید). ۲. دفاع از حکومت و بیان کارکردهای مثبت حکومت نیز حق و...

۱. نقد حکومت غنی، حق هر شهروند است و من نیز این حق دارم از هر کجا که بودم و هرگاه که دلم خواست از کم‌کاری، بی‌عدالتی و رفتارهای نادرست حکومت غنی انتقاد کنم. (این را شما بدانید).

۲. دفاع از حکومت و بیان کارکردهای مثبت حکومت نیز حق و بلکه وظیفه شما است. (این را من می‌دانم).

۳. نقدهای بنده با صراحت تمام، متوجه شخص غنی است که تمام صلاحیت را به طور انحصاری در اختیار دارد، نه متوجه مأمورین بی‌صلاحیت. (این را شما بدانید).

۴. از کامنت‌های انتقادی و منطقی شما که عاری از اهانت و تهمت باشد، همیشه استقبال کرده و خواهم کرد. (این را هم شما می‌دانید و هم من).

۵. اگر بار دیگر به جای کامنت‌های منطقی، تهمت و اتهام بزنید، بدون هیچگونه ملاحظه و مصلحتی، نوک قلم را از سوی ارگ به سمت صدارت می‌چرخانم و آنگاه توصیه دوستان خیرخواه از جمله جناب دکتر حیات‌الله رسولی هم در نظر گرفته نخواهد شد. (این را شما بدانید).

۶. شما به جای ناراحتی از نقد حکومت، می‌توانید این نقدها را دستاویز قرار داده و با چانه‌زنی از درون با ارگ، مطالبات مردم را حاصل و برای مردم خدمت بیشتری انجام دهید. (این را هم شما بدانید)

نوت: این یک قرارداد دوجانبه بین ما و شما باشد.

محمد نسیم جعفری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا