کارگاه آموزش خلاق سواد پایه


کارگاه آموزش خلاق سواد پایه

ثبت نامموسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان این کارگاه  را 7 و 8 شهریورماه 1398 ویژه خانواده‌ها، مربیان مهدکودک‌ها، مربیان پیش‌دبستانی، آموزگاران اول دبستان و مربیان کودکان دوزبانه برگزار می‌کند. سرفصل‌های کارگاه شیوه‌های آموزش خلاق زبان‌فارسی با بسته‌های آواورزی و الفباورزی و چگونگی سخن گفتن با کودکان شیوه‌های تقویت حس شنیداری در کودکان بیان اهمیت...

موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان این کارگاه را ۷ و ۸ شهریورماه ۱۳۹۸ ویژه خانواده‌ها، مربیان مهدکودک‌ها، مربیان پیش‌دبستانی، آموزگاران اول دبستان و مربیان کودکان دوزبانه برگزار می‌کند.

سرفصل‌های کارگاه

شیوه‌های آموزش خلاق زبان‌فارسی با بسته‌های آواورزی و الفباورزی و چگونگی سخن گفتن با کودکان شیوه‌های تقویت حس شنیداری در کودکان بیان اهمیت آموزش شعر و وزن در رشد زبانی کودک فعالیت با بسته‌های لولوپی (آموزش ریاضی از راه ادبیات) درک مفاهیم پایه در پیوند واژه و تصویر (مفهوم‌سازی واژه با تصویرخوانی)

هزینه این کارگاه ۲۳۸ هزار تومان است. این کارگاه روز پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ شهریورماه ۱۳۹۸ از ساعت ۹ تا ۱۵ در خانه «با من بخوان» و آموزش خلاق خانواده مافی واقع در تهران، خیابان اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست و دوم، پلاک ۹، زنگ ۱ برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است ظرفیت کارگاه محدود است. پایان کارگاه گواهی حضور در کارگاه ارائه خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره همراه ۹۱۹۸۷۱۰۳۶۴ تماس بگیرید.

لینک ثبت‌نام آنلاین:
https://khanak.org/2jCgP

کارگاه آموزش خلاق سواد پایه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی