ترامپ نسبت به استفاده از خشونت در اعتراضات هنگ‌کنگ ابراز نگرانی کرد


ترامپ نسبت به استفاده از خشونت در اعتراضات هنگ‌کنگ ابراز نگرانی کرد

شفقنا- رییس‌جمهوری آمریکا تاکید کرد، چنانچه چین از خشونت علیه معترضان در هنگ‌کنگ استفاده کند، امکان دارد این امر اثر منفی بر توافق تجاری آمریکا-چین بگذارد. ساعاتی پس از آنکه مقام‌های واشنگتن رسما دور جدید مذاکرات تجاری با چین را تایید کردند، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به خبرنگاران گفت، از نظر او شی جینپینگ، رئیس‌جمهوری چین یک رهبر با...

ترامپ نسبت به استفاده از خشونت در اعتراضات هنگ‌کنگ ابراز نگرانی کرد

شفقنا- رییس‌جمهوری آمریکا تاکید کرد، چنانچه چین از خشونت علیه معترضان در هنگ‌کنگ استفاده کند، امکان دارد این امر اثر منفی بر توافق تجاری آمریکا-چین بگذارد.

ساعاتی پس از آنکه مقام‌های واشنگتن رسما دور جدید مذاکرات تجاری با چین را تایید کردند، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به خبرنگاران گفت، از نظر او شی جینپینگ، رئیس‌جمهوری چین یک رهبر با استعداد است.

به گزارش شفقنا به نقل از اسپوتنیک، او عصر یکشنبه ابراز امیدواری کرد که شی جینپینگ برای یافتن راهکاری مسالمت‌آمیز برای این بحران سیاسی بدون توسل به خشونت، با معترضان به پای میز مذاکره بنشیند.

ترامپ تاکید کرد: چنانچه او (رئیس‌جمهوری چین) اقدامی خشونت‌بار در هنگ‌کنگ انجام دهد، برایم امضای یک توافق دشوارتر خواهد شد. مایلم تا این وضعیت به روشی انسان‌دوستانه حل شود.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی