اتاق اصناف سمنان برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر نیازمند اعتبار است


اتاق اصناف سمنان برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر نیازمند اعتبار است

سمنان- ایرنا- رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان گفت: اتاق اصناف استان در بخش‌های مختلف برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان در هشت شهرستان استان نیازمند تزریق اعتبار است.

مریم عرب روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اتاق اصناف استان‌های کشور ۶ سال است که هیچ‌گونه اعتبار دولتی برای هزینه‌های جاری و عمرانی دریافت نمی کند که این در کیفیت خدمات‌رسانی به اقشار مردم و اصناف تاثیرگذار است.

وی خاطر نشان کرد: کمبود بودجه در نظارت و بازرسی اتاق اصناف در بسیاری از شهرستان‌های استان سمنان مشکلاتی ایجاد می کند که رفع این چالش نیازمند عزم ملی است.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان با اشاره به توزیع ۲۲ تن گوشت مرغ در روزهای گذشته در بازار، گفت: گوشت مرغ به ازای یک کیلوگرم ۱۲۹ هزار ریال در سمنان به فروش می رسد.

وی ادامه داد: هفته گذشته قیمت اقلام غذایی در بازار استان سمنان ثبات داشت و افزایش و کاهش قیمت در خرید و فروش کالا وجود نداشت.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان اضافه کرد: قیمت شکر براساس نرخ مصوب تنظیم بازار ۳۴ هزار ریال در بازار استان سمنان به فروش می رسد و قیمت تخم مرغ با حفظ ثبات در بازار ۷۹ هزار ریال است.

براساس آمارها، ۱۶۵ گزارش‌ و شکایت مردمی در سامانه ۱۲۴ در تیر ۹۸ در زمینه های مختلف مانند تقلب و گران‌فروشی ثبت شد که ۸۰ مورد از آن در بخش کالا و ۸۵ مورد در بخش خدمات بود.

۳۰ هزار و ۱۹۵ واحد صنفی دارای پروانه کسب در هشت شهرستان استان سمنان فعالند که از این تعداد پروانه کسب ۲۲ هزار و ۸۴۹ واحد به نام آقایان ثبت است.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش