غدیر بهترین و مناسب ترین روز الهی است


غدیر بهترین و مناسب ترین روز الهی است

عزیزی با اشاره به اینکه در وصف غدیر باید هر آنچه که می توان صحبت کرد و آن را در جامعه بیشتر معرفی کرد، گفت: غدیر بهترین و مناسب ترین روز الهی است و شیعیان اینقدر به غدیر و روز غدیر اهمیت می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (پنج شنبه 24 مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در وصف غدیر باید هر آنچه که می توان صحبت کرد و آن را در جامعه بیشتر معرفی کرد، گفت: غدیر بهترین و مناسب ترین روز الهی است و شیعیان اینقدر به غدیر و روز غدیر اهمیت می دهند.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه آیه ای که در غدیر نازل شد نشان از اهمیت غدیر دارد، تاکید کرد: عظمت امیرالمومنین علی (ع) از اسناد و آیات قرآن می توان درک کرد.

استاندار اسبق هرمزگان با یادآوری این مطلب که در عظمت امیرالمومنین علی (ع) همین بس که معرفی ایشان به عنوان وصی پیامبر (ص)، اکمال دین و اتمام نعمت الهی با آن شکل گرفت، اظهارداشت: خداوند در غدیر رضایت اسلام را دین کامل معرفی می کند.

فرماندار اسبق شیراز با اشاره به اینکه 17 مرداد به نام روز خبرنگار شناخته می شود و در آن ایام جریان وهابی افغانستان حرکت وحشیانه انجام داد که 9 نفر از دیپلمات های ایرانی و شهید صارمی به شهادت رساندند، خاطر نشان کرد: دشمن در آن زمان متوجه شد که نظام اسلامی از آنان در خصوص به شهادت رساندن دیپلمات ها و خبرنگار ایرانی، شدیدترین وجه ممکن مورد انتقام قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی به حوزه رسانه قرب و منزلت خاصی قائل است، اظهارداشت: امروز در جنگ رسانه ای هستیم و اصحاب رسانه افسران جنگی این جنگ هستند.

عزیزی با تاکید بر اینکه دشمن در واقع به دنبال یک نفوذ فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است و در تلاش است که از ابزارهای مختلف در این خصوص استفاده کند و رسانه ها با این خط نفوذ مقابله می کنند، یادآور شد: رسانه می تواند فضایی برای ایجاد اعتماد به نظام را فراهم کند و حتی برعکس آن هم می تواند شکل گیرد.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه مردم روی کارآمدی نظام و اعتماد، حرف دارند و افزایش یا کاهش این 2 مهم توسط رسانه می تواند شکل گیرد، اضافه کرد: تلاش در راستای ارتقا فرهنگ مطالبه گری باشد و اگر جامعه، جامعه مطالبه گر باشد به طور حتم پیشرفت کشور شاهد خواهیم بود.

به گفته عزیزی، رسانه قدرت و قوت خود را از مخاطبان خود می گیرد و نقطه تلاقی علم اخلاق و عمل رسانه را اخلاق رسانه ای می گویند که باید مورد توجه قرار گیرد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها