آشپزخانه «حسینیه شهدای منا» در مرز مهران راه‌اندازی می‌شود


آشپزخانه «حسینیه شهدای منا» در مرز مهران راه‌اندازی می‌شود

قاسمی با بیان‌اینکه آشپزخانه حسینیه «شهدای منا» تا پایان مردادماه راه اندازی می‌شود، گفت: این آشپزخانه که ظرفیت طبخ دو هزار پرس غذا در هر وعده را دارد، در راستای رسالت شرکت شمسا برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران تجهیز شده است.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: «مصطفی قاسمی» از تجهیز رستوران و آشپزخانه «حسینیه شهدای منا»در مرز مهران خبر داد و گفت: آشپزخانه حسینیه شهدای منا تا پایان مردادماه راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شمسا به شرایط نامناسب مرز کوت و مشکلاتی که زائران هنگام بازگشت به مرز مهران با آن مواجه بودند اشاره کرد و گفت: تجهیز رستوران و آشپزخانه حسینیه شهدای منا در مرز مهران برای رفع این مشکلات در دستور کار ستاد شمسا قرار گرفت و توانستیم با پیگیری‌های لازم این مهم را به سرانجام برسانیم.

وی تصریح کرد: مدیریت رستوران و آشپزخانه «حسینیه شهدای منا» بر عهده شرکت شمسا است، اما افراد بومی برای فعالیت در آن به کار گرفته شده اند که این عمل در حل مشکلات بیکاری در منطقه تا حدودی مؤثر واقع خواهد شد.

قاسمی یادآور شد: آشپزخانه حسینیه شهدای منا که ظرفیت طبخ دو هزار پرس غذا در هر وعده را دارد، در راستای رسالت شرکت شمسا برای ارائه خدمات مطلوب تر به زائران تجهیز شده است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش