شعار و رنگ اربعین سال 98 مشخص شد


شعار و رنگ اربعین سال 98 مشخص شد

حجت‌الاسلام اباذری از مشخص شدن شعار و رنگ اربعین سال 98 خبر داد و گفت: جهانی بودن حرکت بزرگ فرهنگی اربعین و شرایط خاص منطقه و جهان اسلام از اصول انتخاب شعار این رویداد عظیم است.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: حجت‌الاسلام‌والمسلمین «غلامرضا اباذری» از مشخص شدن شعار و رنگ اربعین سال 1398 خبر داد و گفت: با توجه به بررسی‌های کارشناسی و توافقات انجام‌گرفته با طرف ایرانی و عراقی قرار شد که امسال نیز شعار و رنگ اربعین همان شعار سال 1397 اعلام شود.

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در عراق و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد ادامه داد: جهانی بودن حرکت بزرگ فرهنگی اربعین و شرایط خاص منطقه و جهان اسلام از اصول انتخاب شعار اربعین است بر همین اساس امسال نیز شعار اربعین «الحسین(ع) یجمعنا» و رنگ «قرمز» نیز رنگ منتخب مراسم اربعین سال 1398 تعیین و اعلام شد.

حجت الاسلام اباذری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به میزبانی مردم شریف عراق، مشورت و رایزنی با برادران و دوستان بزرگوار عراقی در سطوح مختلف انجام گرفت و همچنین در جمهوری اسلامی ایران با مشورت‌های که ستاد مرکزی اربعین با کارشناسان انجام دادند، به این نتیجه رسیدند که شعار و رنگ اربعین همان شعار و رنگ اربعین سال 1397 انتخاب شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته