تقدیر رئیس سازمان حج و زیارت از کارگزاران حج 98


تقدیر رئیس سازمان حج و زیارت از کارگزاران حج 98

رشیدیان در پایان ایام تشریق از همه کارگزاران و دست‌اندرکاران حج 98 تقدیر کرد و گفت: در سایه همت و تلاش بی وقفه کارگزاران حج و زیارت و حوزه نمایندگی ولی فقیه این ایام و مراسم و اعمال مربوطه به نحو مطلوبی انجام شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: «علیرضا رشیدیان» در پایان ایام تشریق از تلاش ها و خدمات همه مدیران و پرسنل سازمان و واحدهای تابعه و بخش های دست اندرکار و بعثه مقام معظم رهبری در خدمات رسانی به حجاج بیت الله الحرام قدردانی کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت در پایان ایام تشریق و بازگشت قریب به 90 هزار حاجی کشورمان از منا به مکه مکرمه، افزود: مراسم و اعمال تشریق در شرایط بسیار خوب و توام با آرامش و نظم و انضباط خاصی برگزار شد و زائران کشورمان توانستند در فضایی آرام توام با شور و نشاط به دور هر دغدغه ای اعمال خود را به خوبی به انجام برسانند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه طی این ایام در منا جز کمبود جا و فضا که امری طبیعی است، مشکل دیگری نداشتیم و تمامی واحدها و بخش های دست اندرکار از مدیران و خدمه پرتلاش کاروان ها و نیز دستیاران خانم آنها، مدیران و پرسنل مجموعه ها و نیز آشپزخانه ها همچنین بخش هایی چون واحدهای اسکان، تغذیه و تدارکات، حمل و نقل، راهنمایان، امداد، هیئت پزشکی و ... وظایف خود را در عین فشردگی به خوبی به انجام رساندند که شایسته قدردانی است.

رشیدیان تاکید کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه نیز برنامه های فرهنگی ویژه ای را برای زائران تدارک دیده و به نحو مطلوبی به انجام رساندند و روحانیون معین و معینه ها در این ایام با حضور هماهنگ و مستمر در کنار زائران بر انجام صحیح و دقیق مناسک و اعمال آنها نظارت و راهنمایی لازم را داشتند.

وی افزود: مدیران امور اجرایی حجاج را در نهایت حساسیت و دقت پیگیری و دنبال کردند و در مجموع همه در یک تعامل و هماهنگی و ارتباط منسجم و بهم پیوسته تلاش کردند عملیات حج بویژه در سه روز ایام تشریق در عرفات و منا با کیفیت مطلوب توام با آرامش برگزار شود.

رشیدیان یادآور شد: در سایه این همت و تلاش بی وقفه کارگزاران حج و زیارت و حوزه نمایندگی ولی فقیه این ایام و مراسم و اعمال مربوطه به نحو مطلوبی به انجام رسید و زائران هم رضایت نسبی از این خدمات و تلاش ها داشتند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبحانه خبری، 1 اردیبهشت 1403؛ از دفع حمله منتسب به اسرائیل به تاسیساتی در اصفهان تا اطل...