انتشار اولین تیزر از کراس اوور کوپه اینفینیتی QX55


انتشار اولین تیزر از کراس اوور کوپه اینفینیتی QX55

اینفینیتی تیزری از جدیدترین محصولش را منتشر کرده است. تصویری که مشاهده می‌کنید اعلامیه‌ی ورود این برند لوکس ژاپنی به کلاس کراس اوورهای کوپه می‌باشد. این کراس اوور که QX55 نام گرفته در جایگاهی بین مدل‌های کامپکت QX50 و میان سایز QX60 قرار خواهد گرفت. اگرچه این تیزر چیز زیادی را نشان نمی‌دهد اما احتمالاً... The post انتشار اولین تیزر از کراس اوور...

اینفینیتی تیزری از جدیدترین محصولش را منتشر کرده است.

انتشار اولین تیزر از کراس اوور کوپه اینفینیتی QX55
تصویری که مشاهده می‌کنید اعلامیه‌ی ورود این برند لوکس ژاپنی به کلاس کراس اوورهای کوپه می‌باشد. این کراس اوور که QX55 نام گرفته در جایگاهی بین مدل‌های کامپکت QX50 و میان سایز QX60 قرار خواهد گرفت.

اگرچه این تیزر چیز زیادی را نشان نمی‌دهد اما احتمالاً QX55 نسخه‌ی بازطراحی شده‌ی QX50 خواهد بود و به جنگ خودروهایی همچون ب‌ام‌و X4 و مرسدس بنز GLC کوپه خواهد رفت. به همین خاطر انتظار داریم این خودرو همان ویژگی‌های فنی کلیدی برادر استاندارد خود را حفظ کند. از جمله‌ی این موارد می‌توان به پیشرانه‌ی 4 سیلندر توربو با تراکم متغیر اشاره کرد که نسبت تراکم آن به سرعت می‌توان از 8:1 به 14:1 تغییر یابد.

انتشار اولین تیزر از کراس اوور کوپه اینفینیتی QX55
اگرچه ممکن است این خودرو قوای محرکه‌ی مشترکی با QX50 داشته باشد اما در تیزر منتشر شده واضح است که QX55 طراحی ویژه‌ی خودش را داراست. اینفینیتی می‌گوید خط سقف این خودرو از کراس اوور FX الهام گرفته است. FX به عنوان خودروی مدل 2003 معرفی شده بود و آن را در سال 2017 بازنشسته کرد و جانشین آن‌ هم‌اکنون با نام QX70 شناخته می‌شود.

انتشار اولین تیزر از کراس اوور کوپه اینفینیتی QX55Infiniti QX50

در ماه‌های آینده خبرهای بیشتری از پلتفرم، قوای محرکه و جزئیات طراحی اینفینیتی QX55 منتشر خواهد شد چراکه زمان عرضه‌ی آن به بازار تابستان 2020 اعلام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا