چارلز لکلرک: من و ورشتن فرق رقابت و شخصیت را نمی فهمیدیم


فرمول یک ایران – راننده تازه کار فراری، چارلز لکلرک گفت که او و مکس ورشتپن در دوران کودکی با هم صحبت نمی کردند اما در حال حاضر شرایط فرق کرده و  رابطه فعلی آن ها بسیار متفاوت است. ورشتپن در طول گرند پری اتریش از چارلز لکلرک سبقت گرفت و مانع پیروزی راننده فراری شد. سبقت مکس کمی خشن بود و موجب برخورد لاستیک های دو ماشین شد. در نتیجه این سبقت، چارلز...

فرمول یک ایران – راننده تازه کار فراری، چارلز لکلرک گفت که او و مکس ورشتپن در دوران کودکی با هم صحبت نمی کردند اما در حال حاضر شرایط فرق کرده و رابطه فعلی آن ها بسیار متفاوت است.

ورشتپن در طول گرند پری اتریش از چارلز لکلرک سبقت گرفت و مانع پیروزی راننده فراری شد. سبقت مکس کمی خشن بود و موجب برخورد لاستیک های دو ماشین شد. در نتیجه این سبقت، چارلز لکرک میزان قابل توجهی از سرعتش را از دست داد.

این حرکت برای راننده فراری قابل قبول نبود اما دو هفته بعد همه چیز برعکس شد و رقابت میان او و ورشتپن دوباره جان گرفت.

از چارلز لکلرک درباره رابطه فعلی این دو راننده سوال شد:

در دوران کودکی ما حتی با هم خداحافظی هم نمی کردیم چون ما فرق بین رقابت و شخصیت افراد را تشخیص نمی دادیم. ما تازه کار بودیم.

حالا فرق این دو را می فهمیم، خوشبختانه.

اما اتریش تنها جایی نبود که چارلز لکلرک شانس پیروزی را از دست داد. او در گرند پری بحرین در جایگاه نخست قرار داشت که یکی از سیلندر های ماشین فراری از کار افتاد. او در نهایت سومین راننده ای بود که از خط پایان گذشت.

از چارلز لکلرک سوال شد که کدام یک از این رقابت ها دردناک تر بود:

در اتریش، مکس قوی تر بود و من نمی توانستم به او برسم. در بحرین، قبول چنین موضوعی کمی سخت بود اما من از سه سالگی مسابقه می دهم و فورا این گرند پری را پشت سر گذاشتم.

در این سبک از ورزش همیشه تلاش می کنید به حداکثر برسید و عادی است که گاهی اوقات چیزی خراب شود.

شما از وجود چنین ریسکی با خبر هستید وگرنه دلیلی برای بیرون آمدن از خانه وجود ندارد.

چارلز لکلرک: من و ورشتن فرق رقابت و شخصیت را نمی فهمیدیمچارلز لکلرک: من و ورشتن فرق رقابت و شخصیت را نمی فهمیدیم چارلز لکلرک – آذربایجان 2019

شخص چارلز لکلرک هم گاهی اوقات خودش را از امتیاز گرفتن محروم کرده و با تصادفش در تایم گیری باکو و همچنین گرند پری آلمان، برخی امتیازات را از دست داد:

من به خودم سخت می گیرم. من هم در پیست بارانی آلمان و هم در باکو تصادف کردم و این را با تمام وجود احساس کردم.

همیشه با انجام چنین اشتباهاتی این حس را دارم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !