اولتیماتوم فدراسیون هندبال به تیم زاگرس اسلام آبادغرب


اولتیماتوم فدراسیون هندبال به تیم زاگرس اسلام آبادغرب

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب گفت: فدراسیون هندبال به این باشگاه فرصت داده ظرف 14 روز آینده دیدارهای خانگی تیم زاگرس را به سالنی استاندارد انتقال دهیم.

سجاد اعظم در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به مهلت فدراسیون به این باشگاه در خصوص لزوم استانداردسازی سالن محل برگزاری دیدارهای خانگی تیم زاگرس، اظهار کرد: سال گذشته نیز فدراسیون ایراداتی را نسبت به سالن انقلاب آموزش و پرورش اسلام آبادغرب به عنوان محل برگزاری دیدارهای خانگی تیم زاگرس مطرح کرد و خواستار برطرف شدن این مشکلات برای لیگ امسال شد.

وی استاندارد نبودن سیستم روشنایی و تهویه را از جمله مشکلات سالن ورزشی انقلاب عنوان کرد و افزود: همچنین نزدیکی بیش از حد تماشاگران به زمین و نبود حاشیه امن برای بازیکنان داخل زمین اصلی ترین مشکل این سالن است که در صورت وقوع کمترین حادثه و تشنجی در سالن، امکان کنترل کردن آن بسیار سخت خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب تاکید کرد: سال گذشته فدراسیون هندبال تنها به دلیل استقبال پرشور مردم اسلام آبادغرب از بازی های خانگی این تیم، اجازه داد دیدارهایمان را در سالن انقلاب ادامه دهیم.

وی از سالن شهید شهبازی به عنوان ظرفیت دیگر شهر اسلام آبادغرب برای برگزاری دیدارهای خانگی تیمش یادکرد و گفت: هرچند که سالن سه هزار نفری شهید شهبازی ساختاری بسیارخوب برای برگزاری مسابقات مختلف و حتی برگزاری دیدارهای بین المللی دارد، اما متاسفانه این سالن نیز دارای برخی نواقص همچون سیستم روشنایی، تهویه و بویژه پارکت غیراستاندارد است.

اعظم تاکید کرد: سال گذشته پس از اتمام رقابت های لیگ برتر و تذکراتی که فدراسیون در خصوص سالن انقلاب به باشگاه داده بود، مشکلات خود را در این رابطه با آقای داورزنی معاون وزیر ورزش درمیان گذاشتیم و ایشان هم با قید فوریت دستور دادند که با رفع ایرادات سالن شهید شهبازی، این سالن مهیای دیدارهای خانگی تیم زاگرس شود.

وی بابیان اینکه براساس دستور معاون وزیر، اداره کل ورزش و جوانان استان باید نسبت به استانداردسازی این سالن اقدام کند، عنوان کرد: طبق ارزیابی کارشناسان تجهیز و استانداردسازی سالن شهید شهبازی حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس بابیان اینکه به دلیل پارکت غیراستاندارد سالن شهید شهبازی، بازی های خانگی این تیم امسال هم همچنان در سالن انقلاب برگزار می شود، گفت: رئیس فدراسیون هفته پیش و قبل از شروع رقابت های لیگ برتر بازهم از باشگاه زاگرس درخواست کرد تا بازی های این تیم در سالنی استاندارد برگزارشود، در غیراینصورت میزبانی های تیم زاگرس ار اسلام آبادغرب گرفته خواهد شد و احتمالا به سالن های ورزشی کرمانشاه منتقل خواهد شد.

وی یادآورشد: این اولتیماتوم رئیس فدراسیون در حالی است که هنوز هیچ اقدامی برای بهسازی سالن شهید شهبازی انجام نگرفته و باتوجه به اینکه این هفته در اصفهان میهمان خواهیم بود، بنابراین دو هفته تا پایان مهلت فدراسیون وقت داریم.

اعظم تصریح کرد: درصورتی که اداره ورزش و جوانان استان ظرف این هفته یا هفته آینده فعالیت های خود را برای استانداردسازی سالن شهید شهبازی آغاز کند، می توانیم از فدراسیون مهلت بیشتری بگیریم.

وی یادآورشد: اگر در این مدت اقدامی صورت نگیرد و فدراسیون اجازه برگزاری دیدارهای خانگی را در اسلام آبادغرب به ما ندهد، شاید نتوانیم رقابت های لیگ برتر را ادامه دهیم، چراکه نه بازیکنان و نه تماشاگران نمی خواهند دیدارهای خانگی در شهری غیر از اسلام آبادغرب برگزارشود.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در پایان تاکید کرد: تیم زاگرس بدون تماشاگران معنا و مفهومی ندارد، اگر بازی های خانگی را به شهری غیراز اسلام آبادغرب ببریم قطعا به اندازه این شهر تماشاگر نداریم.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا