شغل سخنگوی دولت در سنین کودکی چه بود؟


شغل سخنگوی دولت در سنین کودکی چه بود؟

ربیعی در رابطه با شغل دوران کودکی خود توضیحاتی داد.

بشغل سخنگوی دولت در سنین کودکی چه بود؟ه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم روز جهانی جوان با حضور مسئولان دولتی، وزارت ورزش و جوانان، سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مسئولان یونسکو در ایران امشب (یکشنبه) در تهران برگزار شد.

علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه این مراسم با تبریک عید غدیر، گفت: می‌خواهم در دقایقی بخشی از زندگی شخصی خود را بیان کنم.

او گفت: من در دوران کودکی، در بلور سازی آب یخ فروختم و از نسل دهه ۳۰ هستم، پول نداشتم و از طرفی کتاب خوان بودم و به صورت شراکتی با دوستانم مجله می‌خریدم.

ربیعی با بیان اینکه برادرم به خاطر خواندن یک کتاب به زندان رفت، گفت: امید ما جوانانمان هستند، جوانان امروز با تمام امکانات در حال کار و زندگی هستند و در برخی مواقع نیز از مسائلی محروم هستند، مگر جوانان دهه ۳۰ و ۴۰ چگونه زندگی کردند؟ همه جوانان می‌توانند با تلاش کار و هدف خود را پیش ببرند.

او گفت:امسال وام با بهره ۴ درصد به وزارت ورزش و جوانان برای جوانان داده شده است و وام ازدواج به ۳۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

سخنگوی دولت با بیان اینکه در دولت سیاست معطوف به جوان یکی از برنامه‌های ما بوده است، گفت: با وجود تغییرات ارزشی و فرهنگی در نسل‌ها ما کار خود را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

آب یخ فروشی ربیعی در دوران کودکی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط