سکوت هلال احمر در مورد بازداشت مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی


سکوت هلال احمر در مورد بازداشت مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی

علی فرجی مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر به علتی نامشخص بازداشت شد.

سکوت هلال احمر در مورد بازداشت مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکیبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،از عصر امروز برخی رسانه‌ها خبر از بازداشت مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر داده اند، موضوعی که هنوز با واکنش رسمی هلال احمر همراه نشده است.

در این خبر ذکر شده: دستگاه‌های نظارتی در موضوع بازداشت مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر تذکراتی داده بودند. این در حالی است که از تخلفات این سازمان در شورای عالی جمعیت هلال احمر و رسانه‌ها صحبت‌هایی به میان آمده بود.

اما در همین خصوص پیگیری‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از مدیر کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر به نتیجه‌ای نرسید و تلفن همراه وی به همراه تلفن معاونش از دسترس خارج بود.

تنها یکی از کارمندان این اداره پاسخ در خصوص این خبر را به فردا موکول کرد.

همچنین طارمی مدیر روابط عمومی سازمان تدارکات پزشکی هم پاسخگویی را به فردا موکول کرد.

بک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تایید خبر بازداشت علی فرجی گفت: اینکه شاکی او کیست و به چه علت بازداشت شده است مشخص نیست.

او بیان کرد: خبر‌هایی که منتشر شده است از سوی تخلفات سازمان و رسانه‌ها می‌گویند صحت ندارد ممکن است شاکی ایشان خصوصی باشد و ما از دلیل آن آگاهی نداریم.

این منبع آگاه در پاسخ به سوال اینکه ایشان همچنان بازداشت هستند یا خیر گفت: بله ایشان بازداشت هستند، اما خبر و علت آن به زودی در اولین فرصت اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

آیا خبر بازداشت مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر صحت دارد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ omîd resûlpûr saqî derwêşan ساقی درویشان امید رسول پور