معترضان هنگ کنگ و تلاش برای صلح آمیز بودن اعتراضات


معترضان هنگ کنگ و تلاش برای صلح آمیز بودن اعتراضات

صدها هزار نفر هنگ گنگی در اعتراضی مسالمت آمیز در روز یکشنبه به خیابان آمدند تا همبستگی گسترده خود را از جنبشی که در آستانه از دست دادن حمایت مردمی قرار گرفته بود، نشان دهند. به‌گزارش سرویس ترجمه شفقنا از سی ان ان، این معترضان در حالی به خیابان های هنگ کنگ بازگشتند که باران شدید، ممنوعیت پلیس و تهدیدهای […]

معترضان هنگ کنگ و تلاش برای صلح آمیز بودن اعتراضات

صدها هزار نفر هنگ گنگی در اعتراضی مسالمت آمیز در روز یکشنبه به خیابان آمدند تا همبستگی گسترده خود را از جنبشی که در آستانه از دست دادن حمایت مردمی قرار گرفته بود، نشان دهند.

به‌گزارش سرویس ترجمه شفقنا از سی ان ان، این معترضان در حالی به خیابان های هنگ کنگ بازگشتند که باران شدید، ممنوعیت پلیس و تهدیدهای دولت چین مانع آنها نشد.
سازمان دهندگان این اعتراضات مدعی شدند که حدود ۱.۷ میلیون نفر به این اجتماع پیوستند. معترضین، بخش اعظم مرکز شهر را به دریایی آرام از چترهای در حال حرکت تبدیل کردند.
لازم به ذکر است، این نخستین تظاهرات بزرگ بعد از ماجرای هفته گذشته در فرودگاه این شهر بود که طی آن گروه کوچکی از معترضین دو مرد را که گمان می رفت افسران پلیس مخفی باشند، مورد ضرب و شتم قرار داده بودند.
گفتنی است، معترضین در این راهپیمایی پرتعداد، بر صلح آمیز بودن این جنبش تاکید داشتند و یکی از معترضین روی پلاکارد نوشته بود: “معترضین صلح طلب ، منطقی و غیرخشونت طلب به پا خیزید”.

اصل خبر را می توانید از این لینک بخوانید:

https://edition.cnn.com/2019/08/18/asia/hong-kong-protests-weekend-intl-hnk/index.html

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان