نصیرنژاد: ثوری به غفور یک سری وعده داد/من هیچ کاره بودم و فقط ترجمه کردم


نصیرنژاد: ثوری به غفور یک سری وعده داد/من هیچ کاره بودم و فقط ترجمه کردم

رئیس انجمن کوراش ایران گفت: ثوری یکسری وعده‌های را به رئیس فدراسیون جهانی داد و بنده هم فقط صحبت‌های طرفین را فقط ترجمه کردم و هیچ مسئولیتی در مورد آن صحبت‌های مطرح شده...

رضا نصیرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که شرایط تیم کوراش اعزامی به مسابقات جهانی در حال حاضر چطور است، گفت: ما اخیراً به زیرمجموعه فدراسیون ووشو پیوسته‌ایم و حالا با حمایت مالی از سوی این فدراسیون کار اعزام تیم ملی کوراش به این مسابقات انجام شده است. یک سرپرست، یک مربی و پنج ورزشکار قرار است راهی مسابقات جهان کوراش شود این رقابت‌ها در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد. 430 ورزشکار در بخش مردان و بانوان از کشور کره جنوبی در این مسابقات حضور خواهند داشت. از دوم تا پنجم سپتامبر این مسابقات در کره جنوبی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی کوراش در سال 2107 به میزبانی ترکیه انجام شد که ما با 14 شرکت‌کننده در آن رقابت‌ها حضور پیدا کردیم. یک مدال نقره و سه برنز از این مسابقات به دست آوردیم و ان‌شاءالله در این رقابت‌ها بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

نصیرنژاد در پاسخ به این سؤال که طی چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد مبنی براینکه حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس با رئیس اخراجی فدراسیون جهانی بوکس در حال گفت‌وگو است که ثوری با ادبیاتی با غفور رحیم‌ اف صحبت می‌کند که خیلی در شأن یک رئیس فدراسیون نیست. شما هم در آن جلسه حضور داشتید، موضوع از چه قرار بوده و مسئولیت شما در آن جلسه چه بود، گفت: این فیلم برای بازی‌های آسیایی جاکارتا است. بنده به همراه بچه‌های کوراش در سالن مسابقات بودم که حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس و غفور رحیم اف که در آن مقطع رئیس فدراسیون جهانی بوکس بود با هم جلسه‌ای را داشتند. ثوری از من خواست مسئولیت ترجمه این جلسه را برعهده بگیرم. ثوری یکسری وعده‌های را به رئیس فدراسیون جهانی داد و بنده هم صحبت‌های طرفین را فقط ترجمه می‌کردم.

رئیس انجمن کوراش ایران در پاسخ به این سؤال که چطور ممکن است وقتی ما در آن مقطع تیم ملی بانوان در کشورمان نداشتیم، رئیس فدراسیون بوکس فیلم تمرین بانوان کشورمان را به رئیس سابق فدراسیون جهانی نشان داده بود؟ گفت: من چیزی از این ماجرا نمی‌دانم، فقط دیدم که او فیلم تمرین بانوان کشورمان را به رئیس فدراسیون جهانی بوکس نشان داد! من اصلاً نمی‌دانم چطور آن فیلم دست رئیس فدراسیون بوکس کشورمان رسیده بود.

وی در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: من در آن جلسه هیچ مسئولیتی نداشتم؛ فقط ثوری از من خواست که در آن جلسه برای آسان شدن جلسه، صحبت‌های رئیس فدراسیون بوکس را ترجمه کنم. بنده در مطرح شدن صحبت‌هایی که در فیلم وجود دارد هیچ تداخل و تصرفی نداشتم و آن صحبت‌ها از جانب خود ثوری مطرح شد و من عین همان صحبت‌ها را فقط ترجمه کردم و هیچ مسئولیتی در قبال آن صحبت‌‌ها نداشتم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی