دادمرز: برای هت‌تریک طلا آمده بودم، اما اجازده ندادند/ مقابل حریف روس حقم را خوردند


دادمرز: برای هت‌تریک طلا آمده بودم، اما اجازده ندادند/ مقابل حریف روس حقم را خوردند

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان گفت: برای کسب سومین عنوان قهرمانی و هت‌تریک طلا آمده بودم، اما اجازه ندادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پویا دادمرز درباره کسب مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان گفت: خداراشکر برنز گرفتم هر چند معتقدم حقم مدال طلا بود، اما در دیدار مقابل حریف روس همه دیدند که حق من را خوردند.

وی ادامه داد: برای کسب سومین عنوان قهرمانی و هتتریک طلا آمده بودم، اما اجازه ندادند، اما بازهم خداراشکر که دست خالی نماندم. از سال آینده باید در رده سنی بزرگسالان کشتی بگیرم کارم بسیار سخت تر شده است، اما امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه دهم و همین مدال‌هایی که در رده‌های نوجوانان و جوانان کسب کردم در بزرگسالان هم تکرار کنم و بازهم بتوانم دل مردم را شاد کنم.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان گفت: برای هتتریک طلای جهانی آمده بودم؛ یک طلای نوجوانان و یک طلای جوانان جهان را دارم و می‌خواستم سومین طلا را هم به کارنامه افتخاراتم اضافه کنم، اما متأسفانه نشد. اشتباهاتی هم خودم داشتم، اما بحث داوری هم تأثیر داشت، اما بازهم خداراشکر می‌کنم که دست خالی برنگشتم.

دادمرز درباره حریفانش در بزرگسالان عنوان کرد: همه حریفان خوب هستند؛ پویا ناصرپور، رضا خدری، مصیب اکبری و ... اگر می‌خواهم به دوبنده تیم ملی برسم و روی سکوی جهانی بروم ابتدا باید از سد حریفان داخلی عبور کنم.

وی خاطرنشان کرد: کشتی گرفتن در رده سنی بزرگسالان خیلی فرق می‌کند و مباحث روانی خیلی اهمیت دارد و مهم است. اگر بتوانم خودم را از این نظر آماده کنم می‌توانم در مسابقات جهانی و حتی المپیک موفق باشم. جوانان برای من دیگر تمام شد و از امروز تمام فکر و هدفم حضور موفق در رده سنی بزرگسالان است.

انتهای پیام/ک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها