دستگاه‌های اجرایی پیشگیری از وقوع فساد را دستور کار قرار دهند


دستگاه‌های اجرایی پیشگیری از وقوع فساد را دستور کار قرار دهند

نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت: اقدامات آقای رئیسی در برخورد با مفاسد در دستگاه قضا اقداماتی ارزشمند است و خیلی زودتر از اینها باید شروع می‌شد و البته دستگاه‌های اجرایی هم باید با اقدامات پیشگیرانه...

شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تقدیر از اقدامات رئیس دستگاه قضا در مبارزه با فساد گفت: اقدامات آقای رئیسی در قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقداماتی ارزشمند است و بهتر بود این حرکت‌ها و برخوردها زودتر از این حرف‌ها شروع می‌شد.

وی افزود: امروز ما امید و رضایتمندی از اقدامات قوه قضاییه در برخورد با مفاسد را در جامعه می‌بینیم و اقداماتی از این دست موجب افزایش اعتماد عمومی نسبت به مسئولان نظام می‌شود.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخورد با مفسدین باید به گونه‌ای بازدارنده باشد که دیگر افراد فاسد جرأت و جسارت تکرار و ادامه این مسیر را نداشته باشند و از تکرار اقدامات فسادانگیز در جامعه جلوگیری شود.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: مسئولان اجرایی باید اقدامات لازم را برای پیشگیری از وقوع جرم به طور جد داشته باشند و اینگونه نباشد که همه مسئولیت برخورد با مفاسد بر دوش قوه قضاییه بیافتد و همانطور گفتم لازم است تا مسئولان اجرایی خود نیز اقدامات بازدارنده را در این زمینه در دستور کار قرار دهند.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مجلس آمادگی دارد تا در برخورد با مفاسد هر گونه همکاری را با قوه قضاییه داشته باشد و در طی این مسیر همواره در کنار دستگاه قضا آماده همراهی و همکاری خواهد بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی