به گزارش خبرگزار ی برنا استان البرز: بنابر این گزارش در این نشست با اشاره به لزوم همکاری و تعامل مثبت بین ادارات و دستگاهها و اتاق اصناف در ارائه خدمات بهتر به مردم، بر دقت و توجه بیشتر نسبت به اعمال نظارت و اجرای قانون تاکید شد.

بخشدار مرکزی فردیس نیاز امروز جامعه را حفظ آرامش و افزایش امید در بین مردم دانست و گفت: بی تردید مهمترین راهکار افزایش امید در جامعه، ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم است که این امر در بخش اصناف با افزایش نظارت ها و کنترل صحیح قیمت ها امکان پذیر است.

صادق زاده وجود تفاهم، تعامل و همکاری بین اعضای اتاق اصناف را لازمه حرکت و فعالیت دانست و ضمن دعوت از سایر نهادها و دستگاهها به همکاری با همدیگر اظهار داشت: عدم وجود تفاهم و همکاری در هر مجموعه ای سبب افت بهره وری و بروز تبعات منفی در جامعه میشود که این تبعات در خانواده بزرگ و تاثیرگذار بیش از سایر حوزه ها خود را نشان می دهد.

در این جلسه صیاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فردیس نیز در سخنانی ضمن دعوت از همه مسئولین به اجرای دقیق قانون در تمامی حوزه ها، قانون را فصل الخطاب همه مسایل دانست و اظهار امیدواری کرد تا شرایط کنونی جامعه که با تحریم های ظالمانه دستخوش فشارهای مختلف اقتصادی شده است در تصمیم گیری ها و اقدامات مدنظر قرار گیرد.