سرمربی سپیدرود رشت: اولویت استفاده از بازیکنان جوان بومی است


سرمربی سپیدرود رشت: اولویت استفاده از بازیکنان جوان بومی است

به گزارش ایرنا علی نظرمحمدی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما بازیکنان بومی زیادی را جذب و وارد و در بازی برابر مس رفسنجان نیز از شش بازیکن بومی استفاده کردیم و بنظرم امکان بسته شدن تیم بومی‌تر از این وجود نداشت.

وی افزود: با توجه به حضور بازیکنان جوان و خوب ، اولین هدف ما ماندن در لیگ دسته اول است و همچنین تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در تمام بازی‌ها با تعصب به زمین بازی برویم و با تمام وجود برابر حریفان خود قرار گیریم.

وی به بازی این تیم برابر مس رفسنجان نیز اشاره و بیان کرد: بازی بسیار تاکتیکی را از هر دو تیم شاهد بودیم و ما نیز در مقابل تیم پرمهره مس رفسنجان به خوبی عمل کردیم و موقعیت های خوبی نیز بدست آوردیم و می توانستیم برنده این دیدار باشیم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت به حضور این تیم در رقابت های لیگ دسته اول اشاره و اضافه کرد: اگر از این تیم حمایت مالی و مشکلات سپیدرود برطرف می شد ، به طور حتم این تیم پرطرفدار می توانست سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کند.

وی اضافه کرد: مسئولان اگر سال پیش برای سپیدرود هزینه می‌کردند، این تیم امروز در رقابت های لیگ برتر حضور داشت و همچنین با حمایت از تیم داماش گیلان، این تیم نیز بدون نیاز به خرید سهمیه، می توانست در رقابت های لیگ دسته اول حضور داشته باشد.

نظرمحمدی خاطرنشان کرد: به هرحال هم اینک تیم فوتبال سپیدرود رشت در لیگ دسته اول حضور دارد و ما نیز روی جوانان بومی سرمایه گذاری را آغاز کرده و به طور حتم شاهد پوست اندازی فوتبال رشت خواهیم بود و جوانان مستعدی نیز به فوتبال کشور معرفی می شوند.

تیم های فوتبال سپیدرود و مس رفسنجان عصر دیروز (شنبه) در هفته اول رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق