بهره برداری از 206 پروژه به مناسبت هفته دولت در ماسال


بهره برداری از 206 پروژه به مناسبت هفته دولت در ماسال

رشت - ایرنا - فرماندار ماسال از بهره‌برداری و افتتاح 206 پروژه با اعتبار 52 میلیارد و 383 میلیون تومان در این شهرستان در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمدجواد عامر عصر یکشنبه در جلسه برنامه ریزی برگزاری هفته دولت ماسال اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از آغاز سال ۹۷ پروژه‌هایی را با جنگ رسانه‌ای شروع کردند که انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را نبیند.
وی با اشاره به اینکه یکی از رمزهای موفقیت ما در نگاه و تکیه به نخبگان و جوانان است، گفت: دومین رمز موفقیت کشور ، استفاده از سرمایه اجتماعی یعنی مردم است و تا زمانی که حمایت و پشتیبانی مردم از نظام و مسئولان را داریم، مطمئنیم که به کشور آسیبی نمی‌رسد.
فرماندار ماسال با بیان اینکه باید در مسائل فرهنگی نگاه به بخش خصوصی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه باید بر خود وظیفه بدانند که نشاط را به مردم تزریق کنند و اگر مسئول و خبرنگاری خارج از این عمل اقدام کند، توپ در زمین دشمن می‌زند.
وی با اشاره به پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی این شهرستان اظهار کرد: اگر تا ۱۰ شهریورماه سال جاری اجرای پروژه‌ها آغاز نشود تمام اعتبارات آن پروژه از کمیته برنامه‌ریزی حذف می‌شود و در این راستا مسئولان باید به جد پیگیری کنند.
عامر یادآور شد: در هفته دولت سال گذشته ۳۱۱ پروژه با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۲۷ میلیون تومان و در دهه فجر ۱۵۷ پروژه با ۱۶میلیارد و ۱۵۵میلیون تومان به بهره برداری رسید ضمن اینکه از اول سال جاری تا کنون دو هتل توسط بخش خصوصی با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره‌برداری رسیده است.
وی با بیان اینکه ساختمان کانون فرهنگی شهرستان یک سال پیش قرار بود افتتاح شود، تصریح کرد: بی‌کفایتی عده‌ای نباید سرمایه عمومی و بیت‌المال را روز به روز از بین ببرد.
عامر با بیان اینکه این ساختمان علی رغم همه کمبودها در هفته دولت افتتاح می شود، خاطرنشان کرد: ده‌ها برنامه فرهنگی در هفته دولت برگزار می شود که دو برنامه فرهنگی توسط تربیت بدنی سپاه ماسال و جشنواره نهایی کودک و نوجوان ماسال به صورت شاخص است.

شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

۷۲۹۴/۲۰۰۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا