کارگردان بازی Halo Infinite از استودیوی 343 اینداستریز جدا شد


رسانه کلیک – آقای تام لانگو، کارگردان بازی Halo Infinite و Halo 5: Guardians چندی پیش در اقدامی غیرمنتظره استودیوی 343 اینداستریز را ترک کرد. هلیو اینفینیت یکی از مورد انتظارترین بازی های چند سال اخیر کنسول های ایکس باکس به شمار می رود که استودیوی با استعداد 343 اینداستریز هم اکنون روی ساخت و […] نوشته کارگردان بازی Halo Infinite از استودیوی 343...

رسانه کلیک – آقای تام لانگو، کارگردان بازی Halo Infinite و Halo 5: Guardians چندی پیش در اقدامی غیرمنتظره استودیوی 343 اینداستریز را ترک کرد.

کارگردان بازی Halo Infinite از استودیوی 343 اینداستریز جدا شدکارگردان بازی Halo Infinite از استودیوی 343 اینداستریز جدا شدکارگردان بازی Halo Infinite از استودیوی 343 اینداستریز جدا شدکارگردان بازی Halo Infinite از استودیوی 343 اینداستریز جدا شدکارگردان بازی Halo Infinite از استودیوی 343 اینداستریز جدا شدکارگردان بازی Halo Infinite از استودیوی 343 اینداستریز جدا شد

هلیو اینفینیت یکی از مورد انتظارترین بازی های چند سال اخیر کنسول های ایکس باکس به شمار می رود که استودیوی با استعداد 343 اینداستریز هم اکنون روی ساخت و توسعه این عنوان مشغول به کار است. این بازی قرار است بزرگ ترین جهان حاضر در دنیای هیلو را به همراه گیم پلی بی عیب و نقص تقدیم بازیکنان کند و از آنجا که این عنوان همزمان با عرضه کنسول ایکس باکس اسکارلت راهی بازار می شود، شرکت مایکروسافت حساب ویژه ای روی آن باز کرده است.

با این حال، به نظر می رسد اخیرا تغییراتی در سمت های داخلی استودیوی 343 اینداستریز (343 Industries) صورت گرفته که مهم ترین آن، مربوط به جدایی کارگردان بازی Halo Infinite از این استودیوی نامدار می شود. به بیان دقیق تر، چندی پیش آقای تام لانگو (Tom Longo)، کارگردان اثر هیلو اینیفینت که سابقه کارگردانی بازی محبوب Halo 5: Guardians را نیز در کارنامه خود دارد، استودیوی 343 اینداستریز را بنا به دلایل نامعلومی ترک کرد. جالب اینجاست که این موضوع در حالی اتفاق افتاده که او چند هفته پیش نقش دیگری را در این استودیو برعهده گرفته بود.

ماجرا صرفا به جدایی کارگردان بازی Halo Infinite از استودیوی 343 اینداستریز ختم نمی شود و شرکت مایکروسافت در بیانیه ای اعلام کرد که سمت مری اولسن (Mary Olson) از تهیه کننده اجرایی بازی به تهیه کننده ارشد تیم بخش داستانی هیلو اینفینیت تغییر کرده تا با استفاده از تجربه های خود، شاهد خلق بخش داستانی فوق العاده ای برای این اثر باشیم.

کارگردان بازی Halo Infinite از استودیوی 343 اینداستریز جدا شد

کارگردان بازی Halo Infinite از استودیوی 343 اینداستریز جدا شد

متن بیانیه شرکت مایکروسافت در خصوص این تغییرات به شرح زیر است:

مسئولیت ها و وظایف اعضای سازنده هر بازی در طول روند ساخت و توسعه آن اثر وابسته به نیازها تغییر می کند. ما نیز به تازگی در فرآیند ساخت بازی هیلو اینیفینت چنین تغییراتی را داشته ایم. اول از همه، تهیه کننده اجرایی ما یعنی مری اولسن از این پس به عنوان تهیه کننده ارشد تیم بخش داستانی هیلو اینفینیت فعالیت می کند تا با تکیه بر سال ها تجربه خود در استودیوی 343 اینداستریز، بخش داستانی بی نظیری را برای طرفداران خلق کند.

در طرفی، تام لانگو به تازگی استودیوی ما را ترک کرده است. ما از اینکه او سهم بزرگی در استودیو و آثار مجموعه هیلو داشت، صمیمانه تشکر و برای او بهترین آرزوها را می کنیم.

شایان ذکر است؛ بازی مورد انتظار Halo Infinite همزمان با عرضه کنسول نسل نهم ایکس باکس اسکارلت در تعطیلات سال 2020 میلادی روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، ایکس باکس اسکارلت و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر می شود. البته، چنانچه بی صبرانه منتظر تجربه این عنوان هستید، بد نیست بدانید که سازندگان تا پیش از عرضه نسخه نهایی، در نظر دارند چندین نسخه آزمایشی و بتا از این عنوان را در اختیار هواداران خود قرار دهند که متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی در این زمینه در دست نیست.

Source: DualShockers

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر