اتفاقات اخیر در لرستان نباید موجب ترس در بین مدیران شود


اتفاقات اخیر در لرستان نباید موجب ترس در بین مدیران شود

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: اگر چه برخورد با مفاسد اقتصادی در استان موجب سالم سازی فضای اداری شده اما نباید در میان مدیران ایجاد ترس کند و آنها را از ریسک پذیری بازدارد.

به گزارش ایرنا سید موسی خادمی عصر یکشنبه در شورای اداری استان که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت:در لرستان تمام تلاشمان بر درست برگزار کردن انتخابات است و کسانی که در صدد قطع امید مردم هستند قطعا خیانت کارند.
وی افزود: ائمه جمعه، مسئولان حاضر در حوزه های انتظامی سیاسی امنیتی کمک کنند تا انتخابات مثال زدنی برگزار کنیم.
استاندار لرستان در ادامه به انتخاب معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استان اشاره کرد و گفت:در انتخاب معاون مهمترین اولویت این بود کسی انتخاب شود که با مدیریت انتخابات آشنا باشد لذا از بین افراد مختلف خوشبختانه آقای ثمینی انتخاب شد.
وی ادامه داد: ایشان در امور سیاسی و امنیتی تجارب بالایی دارند، بطور کامل با انتخابات آشنا هستند و امیدوارم به سرعت شناخت کافی را نسبت به شرایط اجتماعی و سیاسی منطقه را هم پیدا کنند.
خادمی با بیان اینکه تصمیمات وی در حوزه سیاسی امنیتی به مثابه تصمیم استاندار است اظهار داشت: همه مسئولان با ایشان همکاری های لازم را داشته باشند تا کارها به بهترین شکل ممکن جلو برود.
استاندار لرستان هفته دولت را فرصتی برای معرفی خدمات دولت به مردم دانست و گفت: دولت حقیقتا مظلوم و از همه طرف تحت فشار است و در شرایطی که ما در یک جنگ واقعی با استکبار جهانی هستیم نباید دیگر از داخل هم فشارهایی وارد شود.
خادمی در خصوص پیگیری اعتبارات سیل نیز گفت: اکنون تنها در حوزه زیرساخت های سیل ۹هزار میلیارد ریال اعتبار در اختیار داریم که حدود ۶۰ درصد آن تخصیص داده شده، از سوی دیگر ۵۰هزار میلیارد ریال نیز با موافقت مقام معظم رهبری در حال تخصیص است لذا اگر بخواهیم عادی حرکت کنیم موفق به انجام همه کارها نخواهیم بود.
وی به مسئله پیگیری ردیف های متفرقه بودجه اشاره کرد و گفت: در این مورد معمولا فرمول خاصی برای توزیع وجود ندارد و عمدتا بستگی به ریسک پذیری مدیران و رایزنی آنها دارد لذا مدیران سریعتر اقدام کنند و فراموش نشود که قبلا به همین علت تا عزل مدیر هم اقدام کرده ایم.
۷۲۶۴/۶۰۶۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج