اخبار کوتاه ورزشی یکشنبه گلستان


اخبار کوتاه ورزشی یکشنبه گلستان

گرگان - ایرنا - برگزاری کلاس داوری درجه یک والیبال در بندرترکمن، اعزام تیم تنیس دختران گلستان به المپیاد کشوری و کسب مقام سوم ورزشکار گلستانی در مسابقات اتومبیلرانی تبریز، از جمله اخبار کوتاه امروز یکشنبه گلستان است.

غزل رضا زاده، ایلکای پرتوی، موژان جرجانی و یاسمن رحیم زاده دختران تنیس باز گلستان برای حضور در رقابت های المپیاد استعدادهای برتر کشور، عازم کرج می شوند.

این مسابقات از ۲۹ مرداد تا ۳ شهریور برگزار می شود.

کلاس داوری درجه یک والیبال ساحلی از فردا دوشنبه ۲۸ مرداد به میزبانی شهرستان بندرترکمن و با تدریس نادر انصاری مدرس فدراسیون و داوربین المللی والیبال ساحلی برگزار می شود.

بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: استخر سرپوشیده شهرستان بندرترکمن با صرف اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

علی بالازاده از گرگان در مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور که به میزبانی تبریز برگزار شد به مقام سوم این مسابقات دست یافت.

سردار آزمون مهاجم گلستانی زنیت سن پترزبورگ شامگاه شنبه در مقابل احمد گروزنی ۹۰ دقیقه در میدان حاضر بود، یک گل مردود به ثمر رساند و در نهایت از کارشناسان نمره ضعیف گرفت.

تیم ملی بانوان ایران با حضور مونا آشفته و مهسا صابری از گلستان در شروع مسابقات قهرمانی بانوان آسیا به مصاف تیم قدرتمند کره‌جنوبی، میزبان این رقابت‌ها رفت و شکست خورد.

مسابقات والیبال ساحلی استعدادهای برتر کشور از جمعه ۲۹ مردادماه در مجموعه ورزشی کریم آباد گرگان آغاز می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک