جنس تهدیدات دشمن علیه ایران از نوع افکار عمومی و رسانه‌ای است


جنس تهدیدات دشمن علیه ایران از نوع افکار عمومی و رسانه‌ای است

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: جنس تهدیدات دشمن علیه ایران از نوع افکار عمومی و رسانه ای است.

به گزارش ایسنا، منطقه خراسان شمالی، علی‌عسکری در مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما که در بجنورد برگزار شد، افزود: دشمنان در این باره تلاش های زیادی کرده‌اند و در این باره، سازمان صدا و سیما به تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، مطالعات عمیقی را انجام داده است و در مقابل هجمه و تهدیدهای رسانه ای دشمنان محکم ایستاد و افکار عمومی خود را در برابر این جنگ نابرابر حفظ کرده است.

وی ادامه داد: در حقیقت روحیه مقاومت از طریق رسانه ها و رسانه ملی منتقل می شود.

وی اظهار کرد: رسانه ها و رسانه ملی در سال گذشته مقاصد و اهداف دشمنان را رو و به آنها اعلام کردند که اگر فریبکارانه موردی را می گویند، مقصد آن ها این است که ایران را مانند سوریه، عراق و لیبی کنند و این کشور را تبدیل به خرابه کنند اما ملت ایران موفق شد و ایران در اوج امنیت به سر می برد.

علی‌عسکری تصریح کرد: نقش رسانه ملی در حفظ اندیشه مقاومت بی نظیر است و دشمن نیز می داند که رسانه ملی دارای چنین ظرفیتی است، ابتدا تلاش کرده بود که این رسانه را از مرجعیت بیندازد و سپس اهداف خود را عملی کند اما نتوانست آن کار را انجام دهد.

وی تاکید کرد: رسانه ملی در مقابل آرایش رسانه ای دشمنان، آرایش رسانه ای ایجاد کرد.

وی بیان کرد: رسانه ملی همچنان حدود ۸۰ درصد دیده می شود و در اعتماد بالایی به سر می برد.

رئیس سازمان صدا و سیما در ادامه با اشاره به این که رسانه ملی برای اینکه اعتماد خود را حفظ کند باید زبان مردم باشد، گفت: رسانه ملی باید همواره در خدمت مردم باشد.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب نیز اشاره کرد و افزود: این بیانیه منشور راهبردی برای جمهوری اسلامی ایران برای زمان حال و آینده است، در این زمینه عقب هستیم و باید جدی تر کار کنیم و باید در برنامه سازی ها آن را مرجع کار قرار دهیم.

وی به سال رونق تولید نیز در ادامه اشاره کرد و ادامه داد: در رسانه ملی ستاد رسانه ای رونق تولید ایجاد شده است و درخواست ما این است که این ستاد در مراکز صدا و سیمای استان ها جدی تر گرفته شود.

علی‌عسکری در ادامه با بیان این که ماهیت انقلاب اسلامی، ماهیت فرهنگی است، اظهار کرد: دشمنان برای این که انقلاب اسلامی را تخریب کنند به تخریب دختران و پسران ما پرداخته اند و باید در این زمینه ورود پیدا کنیم که یکی از مسائل بحث عفاف و حجاب است.

وی بیان کرد: هدف نخست نظام سلطه علیه ایران، خانواده است؛ چراکه خانواده پایه اول قدرت کشور ماست.

وی تصریح کرد: همچنین باید کیفیت تولیدات فرهنگی و رسانه ای را بالا ببریم و به سوی کیفیت حرکت کنیم و این امر به آن معنا نیست که به کمیت توجه نشود اما کیفیت باید در وهله نخست قرار گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس