تاریخ آغاز فصل هجدهم بازی Diablo 3 مشخص شد


رسانه کلیک – شرکت بلیزارد چندی پیش طی پیامی رسما تاریخ آغاز فصل هجدهم بازی Diablo 3 را مشخص و اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه کرد. مجموعه دیابلو یکی از قدیمی ترین و صدالبته محبوب ترین آثار سبک اکشن نقش آفرینی است که نزدیک به هفت سال از انتشار آخرین نسخه آن تحت عنوان […] نوشته تاریخ آغاز فصل هجدهم بازی Diablo 3 مشخص شد اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – شرکت بلیزارد چندی پیش طی پیامی رسما تاریخ آغاز فصل هجدهم بازی Diablo 3 را مشخص و اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه کرد.

تاریخ آغاز فصل هجدهم بازی Diablo 3 مشخص شدتاریخ آغاز فصل هجدهم بازی Diablo 3 مشخص شدتاریخ آغاز فصل هجدهم بازی Diablo 3 مشخص شدتاریخ آغاز فصل هجدهم بازی Diablo 3 مشخص شدتاریخ آغاز فصل هجدهم بازی Diablo 3 مشخص شدتاریخ آغاز فصل هجدهم بازی Diablo 3 مشخص شد

مجموعه دیابلو یکی از قدیمی ترین و صدالبته محبوب ترین آثار سبک اکشن نقش آفرینی است که نزدیک به هفت سال از انتشار آخرین نسخه آن تحت عنوان دیابلو 3 می گذرد. در طول این مدت طولانی، دیابلو 3 همواره بسته های الحاقی متفاوت و نسبتا زیادی را دریافت کرده تا محتویات و چالش های جدیدی را برای بازیکنان به همراه بیاورد.

در همین رابطه، چندی پیش شرکت بلیزارد در بیانیه ای ضمن تعیین زمان شروع فصل هجدهم بازی Diablo 3 برای پلتفرم های مختلف، جزئیاتی نیز در خصوص محتویات این فصل منتشر کرد. بر این اساس، فصل هجدهم بازی، Season of the Triune نام دارد که در تاریخ یکم شهریور سال جاری (23 آگوست) برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی سی در دسترس قرار می گیرد. به گفته سازندگان، طبق روال همیشه این فصل شامل پوسته های جدید، چالش های تازه و پاداش های متعدد برای اتمام ماموریت ها و رقابت های فصلی یا همان Seasonal Conquests و محتویات داستانی می شود.

به طور دقیق تر، پیش از همه، فصل هجدهم بازی Diablo 3 تاحدودی دارای بخش داستانی است که شما را به ماجراجویی های یک فرقه باستانی که بیش از سه هزار سال پیش توسط گروهی به نام Prime Evils of Hells Burning Hell ساخته شده، درگیر می کند. در این بخش، شما برای جلوگیری از تحقق اهداف شوم این فرقه باید به سراغ استفاده از قدرت هایی بروید که در طول این فصل به صورت تصادفی ایجاد می شود. این قدرت ها Power of the Triune نام دارد که برای استفاده از آن ها کافی است در حین مبارزه با دشمنان وارد دایره هایی شوید که به طور غیرمنتظره در محیط بازی ظاهرا می شوند.

تاریخ آغاز فصل هجدهم بازی Diablo 3 مشخص شد

تاریخ آغاز فصل هجدهم بازی Diablo 3 مشخص شد

با عبور از این دایره ها، به طور دوره ای یکی از قدرت های زیر را بدست می آورید:

The Triune of Love – قدرت شما را به میزان 100 درصد افزایش می دهد.The Triune of Determination – میزان مصرف منابع شما را 50 درصد کاهش می دهد.The Triune of Creation – زمان مورد نیاز برای استفاده دوباره از قدرت ها و قابلیت های شما را کاهش می دهد.

فارغ از این بحث، پاداش اتمام ماموریت فصل یا همان Season Journey مربوط به ست (Set) های شخصیت های بازی می شود که در این صورت می توانید مجموعه ای از این ست ها را برای خود آزاد کنید.

در دیگر خبرهای مرتبط با مجموعه دیابلو، ذکر این نکته مهم است که به نظر می رسد بازی Diablo 4 به طور خصوصی به تمامی اعضای شرکت بلیزارد نشان داده شده و شواهد امر به عرضه این عنوان در سال 2020 میلادی اشاره می کند. علاوه بر این، خانم نوالیستیس (Nevalistis)، مدیر ارشد روابط عمومی بلیزارد، پیش تر از برنامه این شرکت برای مجموعه دیابلو و همچنین عرضه چند نسخه مختلف از این فرانچایز خبر داده است (منتظر چند بازی Diablo در سال ۲۰۱۹ باشید). با همه این ها، ساخت و عرضه بازی دیابلو 4 هنوز توسط سازندگان تایید و یا تکذیب نشده و اطلاعات رسمی در این زمینه در دست نیست.

گفتنی است؛ بازی دیابلو 3 هم اکنون روی تمامی پلتفرم ها یعنی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی سی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز در دسترس قرار دارد.

Source: Comicbook

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت