شناسایی و حمایت از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در گلستان


رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت شناسایی ظرفیت استان گلستان برای ورود به بخش سرمایه‌گذاری گفت: حمایت از سرمایه گذاران می‌تواند باعث توسعه استان گلستان شود.

به گزارش ایسنا، ظهر یکشنبه اعضای مجمع نمایندگان استان گلستان و استاندار این استان با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

لاریجانی در این دیدار با بیان این که راه آهن گرگان - مشهد نیازمند فاینانس و سرمایه گذاری بوده که در حال پیگیری است و مذاکراتی در این باره صورت گرفته است، به موضوع لایروبی خلیج گرگان اشاره کرد و گفت: لایروبی این منطقه از طریق وزارت نیرو و سازمان حفاظت از محیط زیست پیگیری می شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با تأکید بر این که باید ظرفیت های استان گلستان شناسایی شده و از سرمایه گذاران حمایت شود، عنوان کرد: یکی از مزیت های کشور ما نیروی برق خورشیدی است که باید اشکالات راه اندازی نیروگاه آن در گلستان برطرف شود.

رییس مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر تقویت حوزه گردشگری افزود: وزارت میراث فرهنگی بعد از تشکیل می تواند در این حوزه کمک شایانی به استان گلستان که دارای ظرفیت های گردشگری بسیار است، داشته باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام