فعالیت بانوان زنجانی در 35 ایستگاه ورزش صبحگاهی استان


فعالیت بانوان زنجانی در 35 ایستگاه ورزش صبحگاهی  استان

زنجان - ایرنا - هم اکنون 35 ایستگاه ورزش صبحگاهی در سطح استان زنجان فعال است که از این تعداد 13 ایستگاه در شهر زنجان واقع شده و طبق آمارها روزانه بین 100 تا 150 شرکت کننده در هر ایستگاه مشغول ورزش صبحگاهی می شوند.

مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نتایج بازدیدهای انجام گرفته از ایستگاههای ورزش صحبگاهی بانوان شهر زنجان بیانگر استقبال خوب این قشر است که طبق برنامهریزی ها، مقرر شده است این برنامه در ۶ ماهه دوم امسال در سالن های ورزشی تعیین شده تداوم یابد.

شهلا کاظمی افزود: سال گذشته ورزش صبحگاهی بانوان در ۶ ماهه دوم سال در ۱۶ سالن ورزشی و با استقبال گروههای هدف برگزار شد که تلاش می شود این تعداد در سال جاری افزایش داشته باشد.

وی یادآوری شد: هم اکنون بانوان استان زنجان در ۴۶ هیات ورزشی فعالیت می کنند که این تعداد در سال های گذشته ۳۰ تا ۳۶ رشته بود.

این فعال ورزشی ادامه داد: هیات ها ی ورزشی می توانند با بستر سازی ورزش همگانی در بعد قهرمانی اثر گذار باشند.

وی افزود: با کارهای انجام گرفته ۱۰۰ نفر از بانوان ورزشکار این استان در تیم های ملی حضور دارند که این مهم نشان از ظرفیت های بالای این بخش و ضرورت سرمایه گذاری لازم در آن دارد.

کاظمی با بیان ایکه طی ۲ سال گذشته توجه ویژه ای به ورزش بانوان شده است، گفت: از میان برداشتن تفکیک جنسیتی می تواند به حضور هر چه بیشتر بانوان در عرصه های ورزشی منجر شود.

۹۶۴۶/۳۰۸۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج