تیم بانوان کرمانشاه در لیگ برتر هندبال شرکت می کند


تیم بانوان کرمانشاه در لیگ برتر هندبال شرکت می کند

کرمانشاه - ایرنا- مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب از شرکت تیم بانوان این باشگاه در فصل جاری رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سجاد اعظم عصر یکشنبه در نشستی خبری که در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این مسابقات قرار است از پنجم مهرماه آغاز شود و قصد داریم با قدرت تیم بانوان خود را در این رقابت ها شرکت دهیم.

وی با بیان اینکه ورودی مسابقات نیز پرداخت شده، افزود: اکثر بازیکنان مورد نیز تیم هندبال بانوان زاگرس نیز خریداری و از اوایل شهریور تمرینات آماده سازی این تیم زیرنظر خانم شافعیان که یکی از مربیان باتجربه هندبال بانوان کشور است، آغاز می شود.

اعظم تصریح کرد: هم اکنون ۱۰ بازیکن بومی که عموما در رده سنی جوانان و امید قرار دارند به همراه چند بازیکن بزرگسال که ترکیبی از بومی و غیربومی هستند خریداری شده و ان شاالله با آمادگی کامل در لیگ برتر بانوان نیز تیمداری خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب افزود: با توجه به یکسری مشکلات، قرار شده تمرینات تیم بانوان باشگاه در شهر کرمانشاه برگزار شود اما مسابقات در شهر اسلام آبادغرب برگزار خواهد شد.

حضور آبرومندانه ای در جام باشگاه های آسیا خواهیم داشت

وی در ادامه به تیم آقایان زاگرس نیز اشاره کرد و گفت: عزم خود را جزم کرده ایم تا حضور آبرومندانه ای در مسابقات جام باشگاه های آسیا داشته باشیم و از اعتبار هندبال کشور و استان کرمانشاه دفاع کنیم.

اعظم یادآور شد: مسابقات جام باشگاه های آسیا با حضور ۱۲ تیم از اواسط آبان ماه امسال برگزار و تیم زاگرس همراه با سپاهان اصفهان نمایندگان ایران در این رقابت ها خواهند بود.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب ادامه داد: در این رویداد مهم آسیایی باید با تیم هایی که چند میلیارد دلار هزینه و سرمایه گذاری کرده و بهترین بازیکنان آسیا و حتی دنیا را به خدمت گرفته اند باید رقابت کنیم.

وی تصریح کرد: با این حال هیچ نگرانی از این بابت نداریم و بازیکنان تیم با همه توان در مسابقات شرکت و از هیچ کوششی برای کسب بهترین نتایج دریغ نمی کنند، هرچند اگر از لحاظ مالی به ما کمک شود می توانیم چند بازیکن خارجی جذب و نتایج خوبی در رقابت ها بگیریم.

اعظم یادآور شد: به گفته استاندار کرمانشاه حضور در این مسابقات به تنهایی یک فرصت بسیار خوب برای معرفی نام کرمانشاه است و از این رو سعی می کنیم سفیر شایسته ای برای هندبال کشور و استان باشیم.

انتظارات از تیم زاگرس بسیار بالاست

مدیر عامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب همچنین به افزایش انتظار هواداران از این تیم سخن گفت و افزود: با توجه به نتایج بسیار خوبی که فصل گذشته کسب کردیم در فصل جاری مردم توقعاتشان از تیم بسیار بیشتر شده است.

وی یادآور شد: بازیکنان و کادر فنی تیم نیز با درک خواسته ها و انتظارات هواداران تلاش می کنند بهترین نتایج را برای زاگرس در فصل جاری رقم بزنند و باعث خوشحالی هواداران پرشور و شعور این تیم شوند.

اعظم تصریح کرد: شرکت های خوبی در استان و شهرستان اسلام آبادغرب حضور دارند که می توانند به ما کمک کنند تا نماینده قدرتمندی برای ورزش استان باشیم، هرچند تاکنون شرکت پرطلایی در حد توان کمک هایی به ما داشته که جای قدردانی دارد.

مردم اسلام آبادغرب اجازه خروج تیم را از این شهر نمی دهند

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در ادامه به چالش جدید این باشگاه در خصوص سالن برگزاری مسابقات در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: فدراسیون دیگر اجازه برگزاری مسابقه در سالن انقلاب اسلام آبادغرب را به ما نمی دهد و از سوی دیگر سالن شهید شهبازیان نیز وضعیت مساعدی برای انجام مسابقه ندارد.

وی گفت: موضوع عدم اجازه برگزاری مسابقات تیم زاگرس در سالن انقلاب از سوی فدراسیون کاملا جدی است و آقای پاکدل رئیس فدراسیون به صراحت اعلام کرده با توجه به اینکه تیم زاگرس دیگر حق برگزاری مسابقات خانگی خود را در سالن انقلاب ندارد، در صورتی که سالن سه هزار نفری اسلام آبادغرب نیز شرایط لازم برای برگزاری مسابقات را کسب نکند، تیم زاگرس باید مسابقات خود را در شهر دیگری برگزار نماید.

اعظم تصریح کرد: از سوی دیگر نه اعضای باشگاه تمایلی برای انجام بازی در خارج از اسلام آبادغرب دارند و نه هواداران و مردم این شهر اجازه این کار را به ما خواهند داد.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب با بیان اینکه موضوع به اطلاع استاندار کرمانشاه نیز رسیده و ایشان هم بر حل مشکل سالن سه هزار نفری اسلام آبادغرب تاکید دارند، افزود: امیدوارم این موضوع هرچه سریعتر محقق شود.

وی همچنین با اشاره به اعلام یکی از معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان مبنی بر اینکه آماده سازی سالن حدود چهار ماه زمان لازم دارد، گفت: تیم ما هفته دوم در اصفهان با ذوب آهن بازی دارد و هفته های سوم و چهارم نیز میزبان است و اگر از الان کار بازسازی آغاز شود شاید بتوانیم از فدراسیون برای آن ۲ مسابقه نیز مهلت بگیریم، چرا که لیگ برتر بعد از هفته چهارم به خاطر در پیش بودن جام باشگاه های آسیا حدود ۲ ماه تعطیل خواهد بود و این بهترین فرصت برای اتمام بازسازی سالن شهید شهبازیان است.

اعظم یادآور شد: برای آماده سازی و تجهیز سالن سه هزار نفری اسلام آبادغرب به اعتباری در حدود ۵۰۰ میلیون تومان نیاز است.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در پایان از حمایت های استاندار و مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش به خاطر حمایت های همیشگی از تیم زاگرس قدردانی کرد.

تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در هفته اول رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور روز گذشته (جمعه - ۲۵ مرداد) با نتیجه ۳۱ بر ۲۲ از سد ذغال سنگ طبس گذشت.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!