پاکسازی درختان محوطه اطراف پاسارگاد


پاکسازی درختان محوطه اطراف پاسارگاد

شیراز- ایرنا- مردم و مسئولان بخش پاسارگاد با هدف جلوگیری از آتش سوزی های احتمالی درختان اطراف مجموعه میراث جهانی پاسارگاد را پاکسازی کردند.

بخشدار پاسارگاد به خبرنگار ایرنا گفت:پاکسازی این منطقه یکشنبه با حضور اعضای ادارات میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان،منابع طبیعی و آبخیزداری و محیط زیست،امام جمعه بخش پاسارگاد،شوراهای اسلامی بخش،شهرداری ،دهیاری ها ،حوزه موسی بن جعفر و بسیج عشایر و عموم مردم صورت گرفت.
سجاد عزیزی افزود:این اقدام افزون بر هدف جلوگیری از خطرات احتمالی آتش سوزی درختان به منظور زیباسازی پیرامون مجموعه میراث جهانی پاسارگاد صورت گرفت.

وی ادامه داد: همچنین با این اقدام ،مردم پاسارگاد و شهر مادرسلیمان این بخش با نظافت و پاکسازی درختان محورهای ورودی بخش در اطراف مجموعه میراث جهانی پاسارگاد، آماده میزبانی مناسب از مسافران شهریور شدند.
وی گفت:در این ایام و عبور انبوه مسافران از بخش پاسارگاد که در مسیر ارتباطی شیراز -اصفهان واقع است ،فرصت بسیار مطلوبی برای معرفی جاذبه های گردشگری،صنایع دستی،قابلیت ها و توانمندی های این بخش است.
محمد نصیری حقیقت رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان پاسارگاد هم گفت: ارائه تصویری خوب و زیبا از پیرامون مجموعه میراث جهانی پاسارگاد،میتواند ذهنیت مثبتی از این بخش در ذهن گردشگران ایجاد کند.

پاسارگاد حدود ۱۱۰ کیلومتری شمال شیراز است.

۱۸۷۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...