رشته مدال آور ژیمناستیک نیازمند حمایت بیشتر دولت است


رشته مدال آور ژیمناستیک نیازمند حمایت بیشتر دولت است

یاسوج- ایرنا- دبیر فدراسیون ژیمناستیک گفت: این رشته ورزشی پایه ای و مدال آور برای کسب موفقیت های بیشتر در میادین و رقابت های جهانی نیازمند حمایت مادی هر چه بیشتر دولت و وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش ایرنا، محسن سلیمانی روز یکشنبه در نشست مجمع انتخابات هیأت ژیمناستیک کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: بودجه این فدراسیون در سال گذشته ۱۷ میلیارد ریال بوده که به دلیل ناچیز بودن به هیچ وجه جوابگوی نیازها نیست.

وی افزود: هم اینک ۲۰۶ هزار ورزشکار سازمان یافته رشته ژیمناستیک در ۲ بخش مردان و زنان و رده های مختلف سنی در کشور فعالیت می کنند.

دبیر فدراسیون ژیمناستیک بیان کرد: این تعداد در سال ۱۳۹۶ حدود ۱۷۵ هزار نفر بوده است.

سلیمانی عنوان کرد: سال گذشته ۳۱ اردوی تیم ملی و ۱۳ اعزام ورزشکاران ژیمناستیک به رقابت های جهانی از سوی فدراسیون انجام شد.

وی ابراز داشت: کشور هم اینک دارای هشت داور بین المللی مرد و زن ژیمناستیک است.

دبیر فدراسیون زیمناستیک گفت: تلاش ها، اقدام ها و برنامه ریزی های لازم برای کسب سهمیه رقابت های المپیک سال ۲۰۲۰ توکیو ژاپن در رشته ورزشی ژیمناستیک آغاز شده است.

سلیمانی اظهار داشت: لیگ باشگاه های خصوصی ژیمناستیک آذرماه امسال و برای نخستین بار در کشور با حضور ورزشکاران تمامی استان ها برگزار می شود.

وی افزود: فدراسیون ژیمناستیک آماده تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز هیأت های استانی است.

دبیر فدراسیون ژیمناستیک بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد قابلیت برگزاری اردوی تیم های ملی مردان و زنان رده های مختلف سنی را دارد.

سلیمانی عنوان کرد: لازم است که تمامی رشته های زیرمجموعه ژیمناستیک در کهگیلویه و بویراحمد فعال و تنها به یک یا چند رشته اکتفا نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: فعالیت هیأت ژیمناستیک این استان برای کسب موفقیت های بیشتر در عرصه ملی باید نظام مندتر و منسجم تر شود.

سید محمدتقی علوی اظهار داشت: یکی از انتظارات مهم مسئولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از هیأت ژیمناستیک این استان کسب نشان و سکو در رقابت های مختلف ملی است.

وی افزود: چنانچه رؤسای هیأت های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد برنامه های ارائه شده خود در نشست های مجامع انتخاباتی را محقق نکنند باید پاسخگو بوده و رئیس هیأت ژیمناستیک استان نیز از این قاعده کلی مستثنی نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ظرفیت ها و استعدادهای چشمگیر در رشته ورزشی ژیمناستیک در این استان وجود دارد و انتظار می رود که فدراسیون برای تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز هیأت استان اقدام جدی کند.

علوی عنوان کرد: در این صورت بستر و شرایط لازم برای کسب نتایج بهتر از سوی ورزشکاران ژیمناستیک مرد و زن رده های مختلف سنی کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های ملی بیش از پیش فراهم خواهد شد.

وی ابراز داشت: رئیس هیأت ژیمناستیک کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به رشد و ارتقای روزافزون این رشته ورزشی در استان تعامل بیشتری با دستگاه های مختلف اجرایی به ویژه آموزش و پرورش داشته باشد.

نشست مجمع انتخابات هیأت ژیمناستیک کهگیلویه و بویراحمد ۱۸ عضو داشت که از این تعداد یک نفر غایب بود.

از مجموع ۱۷ رأی مأخوذه در این نشست آرش محمدی به عنوان تنها کاندیدا با کسب کل آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت ژیمناستیک کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

۷۵۳۵/۱۶۶۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا