210 کیلوگرم مواد مخدر در استان کرمان کشف شد


210 کیلوگرم مواد مخدر در استان کرمان کشف شد

کرمان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف محموله 210 کیلوگرمی تریاک در عملیات پلیس شهرستان رابر خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز یکشنبه افزود: ماموران مبارزه با موادمخدر شهرستان رابر هنگام کنترل خودروهای عبوری محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند.

وی تصریح کرد : راننده این خودرو بدون توجه به ایست پلیس با افزودن بر سرعت خود اقدام به فرار کرد که با سرعت عمل ماموران پس از طی مسافتی متوقف شد.

سردار ناظری تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۰۱ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه ۳ قاچاقچی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: در ادامه با هوشیاری ماموران یک دستگاه خودرو پراید نیز که به عنوان اسکورت، این محموله را همراهی می کرد توقیف و راننده آن دستگیر شد.

کشف ۹ کیلوگرم هروئین در ۲ عملیات پلیس قلعه گنج

فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج نیز از کشف ۹ کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین در ۲ عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی پرنگ در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان در راستای مقابله با ورود موادمخدر هنگام پایش خودروهای محور قلعه گنج-رمشک به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند.

به گفته پرنگ راکب موتورسیکلت بدون توجه به ایست پلیس بر سرعت خود افزود و در مواجهه با تعقیب و مراقبت پلیس با استفاده از تاریکی هوا با رها کردن موتور از محل متواری شد.

وی بیان داشت: ماموران در بازرسی از این موتورسیکلت ۷ کیلو و ۲۸۰ گرم هروئین کشف کردند.

سرهنگ پرنگ ادامه داد: ماموران در عملیاتی دیگر و در اقدامی اطلاعاتی موفق شدند ۲ کیلو و ۲۲ گرم هروئین که در منزلی در یکی از روستاهای این شهرستان دپو شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج در پایان با بیان اینکه در این عملیات مقدار ۹ کیلو ۳۰۰ گرم هروئین کشف و ۲ دستگاه موتورسیکلت توقیف شد، گفت : برخورد با عاملان و توزیع کنندگان مواد مخدر بطور ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و ماموران با هر گونه عمل مجرمانه بشدت برخورد خواهند کرد.

۷۴۴۰/ ۵۰۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403